Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster en facebook side ??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer !

Er der nogen af jer der kan fortælle hvad en "typisk" Facebook side koster?

Den skulle gerne være et supplement til denne www.raad-mal.dk. Begrundet i at jeg er "totalt" usynlig på den sociale dimension.

På forhånd tak.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 17:43

Hej Ib

Jeg vil tro, imellem 500-1500 alt efter hvad du skal have lavet, udover dette så få lavet en markedsførings strategi for den, så du kan få nogle likes på den ;-)

vh Jimmi 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 07:54

Som udgangspunkt er en facebook-side gratis, da oprettelsen er meget nem og 100 % gratis. 

Du kan oprette en facebook-side her: https://www.facebook.com/pages/create.php 

Omkostningerne kan så komme løbende, men det er jo dig selv der bestemmer om du vil investere i dette.

3 eksempler:

- Facebook annoncer
- Grafiker (Bl.a. design af en tab og et cover billede
- Promoted posts

- Alexander Larsen 

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 04:18

Hej Ib

Hvis der ikke skal være custom tabs osv. på din Facebook side er det meget billigt og hurtigt at lave.
Jeg kan sagtens hjælpe dig med at komme i gang. Send mig en privat besked, hvis det har interesse :)

Mvh

Marc Keene 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 03:15

Det kommer som så meget an på kvaliteten af løsningen. Hvad den skal kunne etc.
De mere fancy sider involverer en god del .NET kodning andre løsninger er bygget på C sharp.
Det ville være det samme som hvis jeg spurgte dig "Hvad koster det af male den "typiske" lejlighed?" (Uden at specificerer mere).

Held og lykke i søgningen :)

Peacock.nu

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 04:44
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:22

Thomas Qvist:
De mere fancy sider involverer en god del .NET kodning andre løsninger er bygget på C sharp.
Det ville være det samme som hvis jeg spurgte dig "Hvad koster det af male den "typiske" lejlighed?" (Uden at specificerer mere).
Wink

Svært og specificere noget man ikke kender til ? Wink

Typisk, normal, gennemsnit er vel det nærmeste man kommer i første omgang ?

Jeg ved ikke hvilke NET kodning eller C sharp er ?

Det ved mine kunder hellere ikke, derfor må jeg spørge ind til det, og hjælpe på vej.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 08:45
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 93
Fra  Peacock Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har ret Ib.
Vel også derfor man starter en hver dialog/aftale med en helvedes god behovs afdækning :D. Ellers ender man jo med at male køkkenet når de bad om soveværelset ;)..

Jeg ville bare frem til at du sikkert sagtens kan få et "visit kort" for et par 2.000-5.000. Men skal du differentiererer dig i fht de andre og vil have lidt ekstra features så kan de godt gøres pænere og dyrerere (man kan jo så diskuterer om indkøbspris eller pris/fan) er attraktiv ;)

Peacock.nu

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 197
Fra  BASED - Digital Bureau Skrevet kl. 13:17

Ib det er vigtigt at du har udformet en facebook strategi. Alt for mange virksomheder er på facebook fordi "alle" er det, og så ser man at de blot laver en facebook side, hvor der intet liv eller engagement her, og efter hånden er siden helt død. 

Mit råd til dig er at du prøver på at tænke over "hvorfor skal du have en facebook page til din virksomhed", og "hvorfor din målgruppe skulle synes godt om din side".

Når du har de 2 basale ting på plads, kan du spørge dig selv hvilken værdi du kunne give til din målgruppe som der gjorde de liker din side. F.eks. kan jeg se du har en blog med tips og tricks. Her kunne det f.eks. være oplagt at du kunne lave en informationsstrategi, hvor du simpelthen poster et link (et nyt tips) hver uge, så din bruger/og målgruppe kan få glæde af det. 

Og husk nu at Facebook ikke er en salgskanal, men en kanal hvor du skal skabe en forbindelse til dine målgruppe/bruger. 

Håber det gav dig lidt tanker :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)