Direkte breve - Må man det?
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Henrik
Fra
Happykids
Skrevet
01-01-2013 kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg har et spørgsmål her.
Er det lovlig sende breve med salgmatriale direkte til fx. private dagplejer og lign?
Venlig hilsen
Henrik / Pete45
Hpcare / BabySale
|
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Er det lovlig sende breve med salgmatriale direkte til fx. private dagplejer og lign?
Direct Marketing er helt lovligt. Det er adresseløse forsendelser som man kan sige nej tak til.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tilmeldt 4. Feb 08
Bemærk, at man også kan lade sig registrere på 'Robinson-listen' (hos CPR/CVR), så må man ikke kontaktes på nogen måde.
MVH Kirsten
|
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk
Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Kingbo
Fra
Kingbo
Skrevet
01-01-2013 kl. 14:32
Kom endelig tilbage og fortæl hvis du vælger at prøve at sende de adresserne breve. ;-)
|
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Henrik
Fra
Happykids
Skrevet
01-01-2013 kl. 15:18
Ok, tak det var de informationer jeg lige manglede.
:o)
|
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Bemærk, at man også kan lade sig registrere på 'Robinson-listen' (hos CPR/CVR), så må man ikke kontaktes på nogen måde.
roboinson listen beskytter kun privatpersoner, det regner jeg ikke med at en dagplejemor er ?
|
Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Virksomheder kan også bede om at blive reklamebeskyttet - det står f.eks. når man har adgang til online økonomidata om de er det..
|
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
01-01-2013 kl. 16:13
roboinson listen beskytter kun privatpersoner, det regner jeg ikke med at en dagplejemor er ?
|
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
korrekt, men det har ikke noget med robinsonlisten og gøre
|