Jeg har en adwordskampange, som jeg har målrettet inden for et begrænset område.
Nu tager jeg så diagnose visning og tjekker mine annoncer og selvom jeg selv er placeret i området skriver den nej til at mine annoncer vises da de er målrettet til geografisk placering????? Er der nogen der ved hvorfor den gør det, når jeg selv er i området hvor annoncen skal vises
du nok ikke prøvet at kontakte google adwords på telefon nummer 70121511. mandag - fredag men gør det imorgen jeg tror de har lukket i dag http://support.google.com/adwords/bin/answer.py?hl=da&answer=8206
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det kan også være du kører med "Jævnt fordelt over hele døgnet" og så vil din annonce ikke blive vist. Du skal vælge "Acceleret visning" for at den vises på hver søgning. Du finder "Accelleret" under "leveringsmetod" i kampagneindstillingerne.
Jeg kan på ingen måde finde de indstillinger du omtaler. Når jeg klikker på vis annoncer jævnt over hele dagen. Og så rediger . Så kommer jeg til siden bud og redigering af dette. Er der nogen der kan guide mig . Sådan skåret helt ud i pap
Kan se at Google har lavet lidt om på Adwords interfacet under kampagneindstillinger. Hvis du går ind under kampagneindstillinger ligesom før og så kigger oppe i højre hjørne. Der burde stå "Forrige/næste" - hvis du trykker på næste kommer "leveringsmetode" frem.
Jeg forsøgte også at lave en geografisk afgrænsning på postnumre sidste år, men det fungerede heller ikke. Ringede til Googles Support, som desværre ikke kunne forklare hvad problemet var. Så de anbefalede at jeg i stedet definerede hele Storkøbenhavn som område. Derefter begyndte der at komme visninger igen.
Det er selvfølgleig lidt ærgerligt at funktionen ikke virker optimalt for man vil uden tvivl komme til at betale for nogle mere eller mindre irrelevante klik.
Mange hilsner fra Lise
Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.