Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en ide!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg gerne vil være selvstændige, men mangler en ide til opstart.

Min tanker går meget på import export indenfor medicinal branchen. Især fra England Har brugt rigtig mange timer på internetet (google) men kan ikke rigtig finde noget.

Håber i kan give nogen ideer. Det behøves ikke og ligefrem være medicinal.

FEEL FREE TO RIGTH ANYTHING.....Big Smile

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 12:17

Jeg vil i hvert fald fraråde medicinalbranchen i alle afskygninger. Reglerne er meget strikse og enkelte spillere på market har ufattelig store andele og resourcer.

Tilmeldt 16. Dec 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:16
Hej mybizz.

Jeg har haft en idé, som jeg nok ikke kommer til at bruge.

Dette produkt er bio-olie. For da vi olie. 10-12 år, er løbet tør for brændstof, så ville du (eller nogle andre) være der med noget nyt.

Men at udvikle dette, er et hårdt og krævende job. Du skal først og fremmest finde ud af hvad det skal laves af (Alger er mit bedste råd) og hvordan du skal få olie ud af dem. Du kal også finde et sted og lave forsøg med det og finde folk der kan hjælpe fx natur videnskabs mænd.

Når det er gjort, skal du dernæst købe et område hvor der er meget sol og meget varmt, til algerne, og få det hele til at hænge sammen fra den "naturlige-produktion" til den "unaturlige-produktion", hvis du forstår hvad jeg mener :)

http://www.climateminds.dk/?id=713 se her hvis du ville vide mere om der

Dette var bare et råd fra mig, ps. Hvis du synes det var en god idé, skal du lige vide, at det kan tage en del år.

Mvh. Andreas
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)