|
Mvh Kasper |
Godt nytår, Aminoer! Meget spændt på 2013. Har store forventninger tll mindst et projekt, der snart lanceres. Håber, at I bare kører på for fuld skrue. :-)
De bedste nytårshilsner
Thomas
Debat
|
Mvh Kasper |
Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.
|
Godt nytår, Aminoer! Meget spændt på 2013. Har store forventninger tll mindst et projekt, der snart lanceres. Håber, at I bare kører på for fuld skrue. :-) De bedste nytårshilsner Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
|
Godt nytår til alle herfra Kejseren - jeg håber personligt selv jeg kan finde manglede midler til og kunne få søsat et par spændene projekter hvor det ene er helt sindssygt :) Og håber i får succes i både ind- og udland med jeres projekter |
Supply Chain blæksprutte
|
Tak Henrik. Jeg kan berette at kl. 00:00 i aftes blev jeg selvstændig, og WEBoptimist.dk så dagens lys. Så jeg glæder mig enormt til 2013 :) Mvh Jonas |
|
Godt nytår til jer alle herfra også. |
|
Godt nytår til alle og held og lykke med jeres business af den ene eller den anden art. Venlig Hilsen Martin Dyrhøj |
|
Godt nytår! Må i alle få et succesfuldt år. Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |