Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Google+

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilmeldt mig til Google plus og lavet profil derinde.

Men hvorfor kommer der ikke billed ved søgeresultater jeg bidrager med ?

Er jeg for utålmodig ? Det er ca. 1 uge siden jeg oprettede mig.

Google Profiler

Søgeresultater

Dit navn og andre felter, som du gør offentligt tilgængelige på din profil, er søgbare på internettet og kan blive vist i Googles søgeresultater.

Ib Abildgaard Nielsen - Google-profil

Foto her

www.raad-mal.dk - http://www.amino.dk - www.raad-mal.dk/private

https://plus.google.com/102597083614231735821

Godt nytår.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ib

Jeg har været igennem arbejdet, der er lidt mere som skal gøres, du skal tilmelde dig som forfatter i google og du skal indsætte et googleforfatterlink på dine sider.

Når så det er gjort, så skal der ventes på ny  indexering af siderne, altså vente, det er ikke så slemt, ca 1 -2 uger for mit vedkommende.

Så en måneds tid efter kvitterer google med en hilsen, som den nedenunder her, der er et par links du måske kan få gavn af, hvis du kører død i det, så skriv så vil jeg gerne hjælpe, det drillede mig lidt at få op at køre, men nu virker det.

Du må gerne trykke på min g+ knap he he

De bedste nytårshilsener

Finn

Googles forfatterskabsprogram <authorship-support@google.com>
12.10 (6 timer siden)
til mig
Velkommen til Google Forfatterskab!
Du modtager denne e-mail, fordi du har føjet markeringen af Google-forfatterskab til dine sider. Dette er en engangsunderretning, og vi kontakter dig ikke igen vedrørende dette problem.

Du har etableret dit Forfatterskab, og det betyder, at dit billede og et link til din profil nu kan vises ud for dit indhold i søgeresultater. Få flere oplysninger

Når dine oplysninger om Forfatterskab vises, ser de nogenlunde sådan ud:

Din sidetitel
http://www.italiengodferie.dk/
af Finn Italy – i 3 Google+ cirkler
Der vises et relevant uddrag fra siden her. Uddraget afhænger af brugerens søgeord.

Klik her for at se en liste over dine sider, som i øjeblikket findes i Googles søgeindeks. Hvis du vil se Forfatterskab i aktion, kan du prøve at søge efter nogle af disse sider på Google.

Vidste du? Hvis du tilmelder dig Forfatterskab, kan du nu finde ud af, hvor ofte dine sider vises i Googles søgeresultater. Få flere oplysninger
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 11:37

Hej Finn !

Tak for din hjælp.

Så må jeg i arbejdstøjet og se om det hjælper.

Jeg har netop i dag fra Google underretning modtaget meddelelse om, at de på Google plus har noteret mit navn – Ib Abildgaard Nielsen, så der er vel fremgang.?

Ellers må jeg begive mig ud på endnu et sted jeg ikke har været endnu, for at søge hjælp til gode Amino priser.?

Godt nytår og tak for hjælpen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 11:51

Ellers har Thomas Rosenstand begået denne http://www.plus-lex.dk/  masser af gode fif

du kan hente en gratis smagsprøve der

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib

Selv tak

Håber det hjælper dig videre, ellers skriv en mail, jeg vil gerne hjælpe (ren tjeneste), medens jeg stadigt har det friskt i erindringen :-) 

De bedste nytårshilsener

Finn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:03

Hej Johnny !

Ja jeg downloaded den først og derefter har jeg købt den, og sat datteren på 19 år til at læse den.

Jeg skul måske "tage fat" i Rosenstand

Men synes ikke det rigtigt "rykker" for en "utålmodigt håndværker"

Men jeg har da fået oprettet mig og tilføjet cirkler m.m.

Men billeder i diverse søgeresultater mangler, f.eks. ved søgningen "malertilbud", hvor jeg ligger omkring nr. 4 men uden billed, hvor en anden har fået tilføjet sit billed (Servicebyen)

Godt nytår.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:16

Der er ikke noget at vente på. Det kan du se her. Der er intet billede i testeren.
http://www.google.com/webmasters/tools/richsnippets?url=http%3A%2F%2Fraad-mal.dk%2F&html=

Jeg kan se du bruger All in One SEO-pack, og der ser det ud til at muligheden for at det nu kan sættes ind via den, så det kan være du kan kigge under det plugins indstillinger. 

Jeg plejer selv at bruge WordPress SEO, som vist var de første med et plugin, hvor autorship kan sættes ind. Kan desværre ikke logge på nogle af mine sites med All in One SEO lige nu for at tjekke, da jeg ikke er nået hjem endnu.

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:41

Også tak for din hjælp Gita !

"Fandens" det IT er så besværligt.

Fantatisk med så megen hjælp, at den så ikke er altid lige let og forstå for en ikke kyndig er en anden ting. Men også bare "skidtet" virker er det jo hellere ikke altid nødvend?igt og vide hvorfor

Men vil man være med må man jo selv i arbejdstøjet eller købe hjælp.

Har på denne søgning "malertilbud" http://www.google.com/#hl=da&tbo=d&rlz=1W1ADRA_daDK491&sclient=psy-ab&q=malertilbud&rlz=1W1ADRA_daDK491&oq=malertilbud&gs_l=hp.3..0j0i10j0j0i30.2888.5102.0.5615.11.11.0.0.0.0.303.1157.9j1j0j1.11.0...0.0...1c.1.p-9FATrwgAw&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1355534169,d.Yms&fp=d7e0158709034b14&bpcl=40096503&biw=1344&bih=623

Har jeg lige set at nr. 3 (Servicebyen.dk) lige op over mig selv, nu har "mistet" billed. Det har der ellers været i de ca. 2 sidste måneder.

Så hvia der ikke er nogen "langtidsgaranti" fra Google, er det spørgsmål om ikke jeg skal foretage mig noget andet? Der er jo altid noget at lave for en selvstændig.

Godt nytår og 2013 til alle.

Bliver nok "nødt til" at købe lidt SEO i 2013 

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:44

Finn Pedersen:
ellers skriv en mail, jeg vil gerne hjælpe (ren tjeneste), medens jeg stadigt har det friskt i erindringen :-) 

Yes

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej igen Ib, også godt nytår til dig og alle andre :-)

Gå ind under Indstillinger >  All In One SEO > Google Plus Profile Sitewide Default

Der skal du bare sætte et link ind til din G+ profil.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)