Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Står og mangle en dygtigt tekstforfatter som vil skrive nogle tekster for mig. Skal bruge omkring 10 unikke tekster, på omkring 150 ord stk. Er det dig, så skriv til mig i privat for yderligere oplysninger.

Og kan i alle ha et rigtigt godt nytår. 

Tilmeldt 31. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:26

AS-Polering & Rengøring:

Står og mangle en dygtigt tekstforfatter som vil skrive nogle tekster for mig. Skal bruge omkring 10 unikke tekster, på omkring 150 ord stk. Er det dig, så skriv til mig i privat for yderligere oplysninger.

Og kan i alle ha et rigtigt godt nytår. 

Tilmeldt 31. Dec 12
Skrevet kl. 19:27

Jeg har skrevet en del, og er også god til reklsme tekster. for cirka syv år siden blev jeg førtidspensionist, så jeg har tiden, også til at  tænke mig om. jeg har altid arbejdet som murer.

med venlig hilsen

Eigil Gaarde Sandholdt

Bredstrupvej 3

7000 fredericia

email: eigilsandholdt@hotmail.com

Fra Osted
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:39
Prøv at tage kontakt til billige skribenter.dk de har erfaringen og ekspertisen :)
Tilmeldt 31. Dec 12
Skrevet kl. 19:14

Jeg har skrevet en del, og er god til reklame tekster. for ca. syv år siden blev jeg førtidspensionist, så jeg har tiden, også til at tænke mig om.Jeg har altid arbejdet som murer.

med venlig hilsen

email eigilsandholdt@hotmail.com                                                                                       Eigil Sandholdt,

Bredstrupvej 3

7000 Fredericia.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 19:34

Daniel:

Mener du ikke Billig-Skribent.dk? Cool

Til trådstarter:

Ta' gerne et kig på vores side - er sikker på, at vi kan lave et fordelagtigt tilbud til dig. Yes

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 22:13

vil gerne takke jer alle sammen som har vist interresse for mit opslag. men har fundet den jeg skal bruge. og igen tak for den store interresse

Mvh 

Sam

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)