Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idag 5 gratis Links plus idag 25% rabat på dansk linkbuilding

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Thomas Frost:
Hvis jeg køber en lasagne i Aldi til 9 kr. så kan det også være jeg finder et stykke brusk. Det forventer jeg dog ikke hvis jeg køber en lasagne på NOMA

Ja og nu får man også hestekød i... Svinsk :D

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 141
Fra  B2Bgolf Skrevet kl. 15:58

Hej Lars

Jeg har for et par dage siden signet up til et par gratis links og link tilbud.
Men har intet modtaget, hverken e-mail, tilbud eller links.

Jeg er lidt i tvivl om jeg har registreret mig korrekt.
Kan du se om du har registreret mig?

Mvh Jon

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Bare lige et generelt råd, til jer som poster i denne tråd:

Det er ikke specielt smart offentligt at reklamere med, at man køber sig til links fra splogs ... google læser også med på nettet :-)

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:43

Kenneth Wellin:

Bare lige et generelt råd, til jer som poster i denne tråd:

Det er ikke specielt smart offentligt at reklamere med, at man køber sig til links fra splogs ... google læser også med på nettet :-)

dbh
Kenneth

Det er jeg stærkt uenig i. Kan du dokumentere din påstand?

Fede malerier en blog om malerier

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fede Malerier:

Øhhh... det må da vist være en af de bedst bevarede offentlige hemmeligheder, at Google ikke ser med venlige øjne på købe-links ....

dbh
Kenneth

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Kenneth Wellin:

Fede Malerier:

Øhhh... det må da vist være en af de bedst bevarede offentlige hemmeligheder, at Google ikke ser med venlige øjne på købe-links ....

dbh
Kenneth

Haha..  Du kan ikke dokumentere din konspirationsteori? Det var bare en smart bemærkning?  Jeg kan så fortælle dig at google er fuldstændig ligeglade med om du skriver at du har købt links eller om du bruger andre metoder for at rangere.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fede Malerier:
Haha..  Du kan ikke dokumentere din konspirationsteori? Det var bare en smart bemærkning?  Jeg kan så fortælle dig at google er fuldstændig ligeglade med om du skriver at du har købt links eller om du bruger andre metoder for at rangere.

Hej Fede Malerier

Det lyder bestemt som at du har en god og veldokumenteret viden om SEO, Jeg stoler 100% på du selvfølgelig kan dokumentere din påstand, når du nu stiller krav om at andre skal gøre det, hvorfor jeg på ingen måde finder grundlag til at bede dig om din dokumention. Uanset hvad kan det også være ligegyldigt, da MySpace som bekendt har gjort SEO overflødigt jævnfør dette veldokumenterede podcast om MySpace.

God torsdag derude Wink

- Emil

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 17:04

Fede Malerier:

Google er ikke glad for linkbuilding, da det er manipulere med ens (eller en andens) ranking på Google. Det står i deres retningslinjer. Og da Google fra tid til andet MANUELT straffer folk, så jo, det skulle ikke undre mig om Google ikke lige kigger efter på nettet hvis de får mistanke om noget de ikke bryder sig om.

Hvis du tror Google er ligeglade, hvorfor har de så både en panda og pingvin som tæsker folk flere hundrede sider ned af Google?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fede Malerier:

Kenneth Wellin:

Fede Malerier:

dbh
Kenneth

Kan du så dokumentere det? altså at google er helt ligeglade med hvad der bliver skrevet rundt omkring.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 18:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fede Malerier:

Hvad der er smart eller ej, lader jeg være helt op til dig selv at vurdere. Du lader jo til at sidde inde med en del viden om Google ...

Jeg vælger lige at springe over, at bruge tid på dokumentationen. Hvis du ønsker dokumentation, så har Google en udemærket søgefunktion du kan benytte dig af.

dbh
Kenneth

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)