Hvis jeg køber en lasagne i Aldi til 9 kr. så kan det også være jeg finder et stykke brusk. Det forventer jeg dog ikke hvis jeg køber en lasagne på NOMA
Det er jeg stærkt uenig i. Kan du dokumentere din påstand?
Øhhh... det må da vist være en af de bedst bevarede offentlige hemmeligheder, at Google ikke ser med venlige øjne på købe-links ....
dbh Kenneth
Haha.. Du kan ikke dokumentere din konspirationsteori? Det var bare en smart bemærkning? Jeg kan så fortælle dig at google er fuldstændig ligeglade med om du skriver at du har købt links eller om du bruger andre metoder for at rangere.
Haha.. Du kan ikke dokumentere din konspirationsteori? Det var bare en smart bemærkning? Jeg kan så fortælle dig at google er fuldstændig ligeglade med om du skriver at du har købt links eller om du bruger andre metoder for at rangere.
Hej Fede Malerier
Det lyder bestemt som at du har en god og veldokumenteret viden om SEO, Jeg stoler 100% på du selvfølgelig kan dokumentere din påstand, når du nu stiller krav om at andre skal gøre det, hvorfor jeg på ingen måde finder grundlag til at bede dig om din dokumention. Uanset hvad kan det også være ligegyldigt, da MySpace som bekendt har gjort SEO overflødigt jævnfør dette veldokumenterede podcast om MySpace.
Google er ikke glad for linkbuilding, da det er manipulere med ens (eller en andens) ranking på Google. Det står i deres retningslinjer. Og da Google fra tid til andet MANUELT straffer folk, så jo, det skulle ikke undre mig om Google ikke lige kigger efter på nettet hvis de får mistanke om noget de ikke bryder sig om.
Hvis du tror Google er ligeglade, hvorfor har de så både en panda og pingvin som tæsker folk flere hundrede sider ned af Google?
Det er jeg stærkt uenig i. Kan du dokumentere din påstand?
Øhhh... det må da vist være en af de bedst bevarede offentlige hemmeligheder, at Google ikke ser med venlige øjne på købe-links ....
dbh Kenneth
Kan du så dokumentere det? altså at google er helt ligeglade med hvad der bliver skrevet rundt omkring.
Hvad der er smart eller ej, lader jeg være helt op til dig selv at vurdere. Du lader jo til at sidde inde med en del viden om Google ...
Jeg vælger lige at springe over, at bruge tid på dokumentationen. Hvis du ønsker dokumentation, så har Google en udemærket søgefunktion du kan benytte dig af.