Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan og hvorledes ???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle

Jeg går og overvejer om jeg skal (som privat person) begynde med import, i stedet for at købe her i danmark.

vil ikke reg mig selv som virksomhed endnu da jeg først vil se hvor det bærer hen før jeg smider alt ind i det.

Så mine spørgsmål....

hvad skal jeg tænke på/over?

hvad er vigtigt?

Nolge bestemte regler jeg skal være opmærksom på?

osv....

er helt bar på det område... og hver gang jeg har søgt på google for at få flere info, kommer denne debat side op igen og igen...

Så tænkte at der da måtte være nogen her inde som måske havde en masse gode råd osv.

Måske jeg også lige sku nævne at det jeg ville ha bragt hjem er lingeri først og fremmest, ingen bestemte mærker... (endnu)

Lige pt skriver jeg med en fra http://www.sourcingvillage.com/ og er kommet frem til at de vil se efter nogen varer for mig, og skriver at de vil stå for FOB, CFR or CIF ... men at jeg selv skal stå for importen.

Men mit prob her er at jeg jo som nævnt tidligere er lidt bar her.

Så nogen gode råd eller andet til en der gerne vil igang??

Mvh Bonnie

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har nedfældet lidt tanker om import fra udlandet på min blog... dem kunne du måske kigge på..
Eksklusivaftaler
[uddrag] En måde at indføre produkter på er eksklusivaftaler. Hvis man kan blive officiel forhandler af et kendt varemærke/brand i DK, så tror jeg har du har et rigtig godt udgangspunkt.
Også selvom mærket ikke er kendt i DK, kan det...

og
Import fra producent eller mellemleverandør
[uddrag] Mange iværksættere står ofte i den situation, at man tror det kan lade sig gøre at importere rigtige billige varer fra eksempelvis Kina og så sælge dem dyrt i Europa, DK.
Derfor opretter man lige en virksomhed, smækker en hjemmeside...

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)