Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Antal månedlige søgninger på Google: 2.240.000

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Olina:
Nej men tror han mener hele vejen rundt :)

Guf for brugerne og ekstra guf til google :)

Held og lykke håber du finder guld!

Go' aften

Præcist!:-). Jeg tænker på helhedsoplevelsen plus, at flere af siderne, der omhandler det pågældende emne, slet ikke benytter sig af Affiliate, selvom der er rig lejlighed hertil.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:06

Simon Hansen:

At ranke nr. 1 på google er jo ikke nødvendigvis fordi man har det flotteste design :) Google er ikke specielt meget indenfor style og mode endnu hehe :P

Naturligvis! Men derfor kan man jo godt gøre det langt flottere at se på, så brugeren får en større visuel oplevelse, der gør det fedt at opholde sig på siden. Jeg tror på, at lidenskab og ambitioner fornemmes og smitter af på andre. :-)

Det var nu heller ikke kun det visuelle jeg kommenterede på. Jeg har også mange idéer til, hvordan min side rent indholdsmæssigt kunne indeholde meget mere spændende information/viden. :-)

Jeg sætter selv stor pris på, når det hele spiller sammen.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:24

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:28

ShopBase.dk:

huskede du også at kigge på local monthly searches?

Er det ikke kun relevant, hvis man udelukkende søger kunder i ens nærområde? Eller har jeg misforstået noget?

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:32

Volt & Volume:

ShopBase.dk:

Er det ikke kun relevant, hvis man udelukkende søger kunder i ens nærområde? Eller har jeg misforstået noget?

Lokalt = Danmark :P

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:36

Simon Hansen:

Volt & Volume:

ShopBase.dk:

Jeps, men siden bliver på engelsk med webhotel i USA. :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 19:38

Volt & Volume:

Simon Hansen:

Volt & Volume:

ShopBase.dk:

Det kunne jeg jo ikke vide :) Du skrev: "Er det ikke kun relevant, hvis man udelukkende søger kunder i ens nærområde? Eller har jeg misforstået noget?" - Jeg forbinder ikke ligefrem "nærområde" med hele DK hehe :P

Men jo, så er det ligemeget :) Hvis du evt. vil afsløre søgeord, så vil det være lidt lettere at sige, hvor svært det bliver for dig...

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:42

Simon Hansen:

Volt & Volume:

Simon Hansen:

Volt & Volume:

ShopBase.dk:

Det kunne jeg jo ikke vide :) Du skrev: "Er det ikke kun relevant, hvis man udelukkende søger kunder i ens nærområde? Eller har jeg misforstået noget?" - Jeg forbinder ikke ligefrem "nærområde" med hele DK hehe :P

Men jo, så er det ligemeget :) Hvis du evt. vil afsløre søgeord, så vil det være lidt lettere at sige, hvor svært det bliver for dig...

Blev bare forvirret, fordi jeg i mit første indlæg skrev, at det var et internationalt website. :-). Men tak for feedback!

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:52

Volt & Volume:

ShopBase.dk:

jo antog uden at være sikker at det var i danmark, min fejl :) men hvis der er mange søgninger og lav konkurrence er det måske ikke

noget med værdi i alligevel? kan du bruge trafikken relevant?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:17

Volt & Volume:

Simon Hansen:

Volt & Volume:

ShopBase.dk:

så husk sæt den til engelske når du beregner hvor mange relevante søgninger  da der sikkert også er søgninger på andre sprog men betyder noget andet eller er en stavefejl i det land altså ikke relevante besøgene der kommer så 

vis er vare er den lovlig i det land 

skal vare sendes kan fragt omkostninger  være for stor fra USA til rusland

kultur forskel bor en i eksemlemvis afghanistan er det nok ikke et relevante besøgene  da kultur kan betyde rigtigt meget der er forskel på det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)