Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arbejd, Arbejd - Søger du en til hjælp med diverse opgaver?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Osted
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er en dreng på 16 år, som søger noget arbejde. Jeg er åbent for alt, men det er selvfølgelig nemmest hvis det er noget elektronisk, så jeg ikke skal til at rejse.

Jeg søger arbejdet både for at kunne få noget erfaring, som kan bruges senere, og for at tjene lidt penge.

Jeg har arbejdet i 3 år nu, så jeg har arbejdserfaring fra diverse butikker, som opvasker og som medhjælper på en gård, så jeg er vant til at der skal arbejdes for føden, og det er lige meget om det så er 10 timer hvor jeg skal indtaste varenumre :)

Til daglig går jeg på Efterskole i Svendborg, som er en it-medie skole, og der har jeg massere af fritid til eventuelt arbejde.

Håber der er noget.

MVH

Daniel Frandsen

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:59

Hej Daniel,

Hvis du ønsker at forsøge dig som selvstændig som jo er fokus for dette fora, kan du holde øje med Freelancer sektionen for opgaver.

Hvis du derimod ønsker et almindeligt arbejde så bør du nok forsøge dig med andre jobsider som f.eks. ungarbejder. :-)

Mvh. Sven

Fra Osted
Tilmeldt 30. Dec 12
Skrevet kl. 16:07

Tak for linket Sven, håber dog stadig der er nogen der har noget at tilbyde her

MVH

Daniel Frandsen

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 19
Fra  www.studentinnovation.dk Skrevet kl. 16:17

Mange vælge at uddele avis eller andet forfaldende arbejde. Men for tiden den slags arbejde heller ikke nemt til at finde. Måske du skal starte noget selv. Prøv læs artiklen om den unge iværksætter, som idag omsætter i million klasse: http://www.facebook.com/StudentInnovation, Du kan også gennem www.studentinnovation.dk få feedback på evt. at starte noget selv op. Der er en del studerende som opsøger partnerskab. Du kan endda få lån til at starte en mulig forretning, hvis du har en god ide. 

Fra Osted
Tilmeldt 30. Dec 12
Skrevet kl. 16:48

Tak for tippet, vil helt sikkert følge med på hjemmesiden :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)