Jeg er en dreng på 16 år, som søger noget arbejde. Jeg er åbent for alt, men det er selvfølgelig nemmest hvis det er noget elektronisk, så jeg ikke skal til at rejse.
Jeg søger arbejdet både for at kunne få noget erfaring, som kan bruges senere, og for at tjene lidt penge.
Jeg har arbejdet i 3 år nu, så jeg har arbejdserfaring fra diverse butikker, som opvasker og som medhjælper på en gård, så jeg er vant til at der skal arbejdes for føden, og det er lige meget om det så er 10 timer hvor jeg skal indtaste varenumre :)
Til daglig går jeg på Efterskole i Svendborg, som er en it-medie skole, og der har jeg massere af fritid til eventuelt arbejde.
Mange vælge at uddele avis eller andet forfaldende arbejde. Men for tiden den slags arbejde heller ikke nemt til at finde. Måske du skal starte noget selv. Prøv læs artiklen om den unge iværksætter, som idag omsætter i million klasse: http://www.facebook.com/StudentInnovation, Du kan også gennem www.studentinnovation.dk få feedback på evt. at starte noget selv op. Der er en del studerende som opsøger partnerskab. Du kan endda få lån til at starte en mulig forretning, hvis du har en god ide.