Kortlogoer i vector-baseret grafik
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Hej.
Nogen der ved hvor jeg kan finde betalingskort-logoer som vector-baseret grafik?
Skal bruge
Dankort
E-Dankort
Visa
Visa-elektron
Mastercard
Svar
Tilmeldt 24. Sep 10
Hej Carsten På et tidspunkt kunne man frit få betalingskort-logos i vector til download, på PBS-website (Nets ), måske kan man stadig det. Godt nytår :) /Christoffer
Svar
grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame
Tilmeldt 21. Mar 10
Steffen Daleng
Fra
Profitize
Skrevet
30-12-2012 kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Svar
Tilmeldt 24. Sep 10
Svar
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Tak for jeres svaar. - Ud fra det har jeg nu dem alle samme.... Undtagen E-Dankort
Svar
Tilmeldt 21. Mar 10
så undgår man helt sikkert problemer, da de har rettighederne.
Naturligvis har de ikke rettighederne. Det har de respektive firmaer.
Desuden er det ikke noget der skaber nogle problemer at have dem opsat fx på den måde vi har tilbudt gratis til folk.
Svar
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Jeres er også absolut fine. - I har bare heller ikke E-dankort logoet .
Svar
Tilmeldt 24. Sep 10
Steffen Daleng: Naturligvis har de ikke rettighederne. Det har de respektive firmaer. Nets har brugs-/administrative rettigheder i DK. Rettighederne bliver generelt håndhævet, er set og hørt før. Det er store firmaer vi taler om.
Svar
Tilmeldt 21. Mar 10
Nets har brugs-/administrative rettigheder i DK. Rettighederne bliver generelt håndhævet, er set og hørt før. Det er store firmaer vi taler om.
En ting er teori, noget andet er praksis og jeg har til dato aldrig hørt at NETS har været ude med riven på dette område.
Men du skal være velkommen til at bakke dit udsagt op med en case.
www.coolshop.dk/orders/
http://www.smartguy.dk/Pages/CustomerService.aspx#delivery (midt på siden)
Meget større danske webshops finder du ikke.
Svar
Tilmeldt 24. Sep 10
Steffen - Nu er jeg ikke helt med på hvor du vil hen med de 2 site-links, selvfølgelig benytter de kortlogoer (og alle øvrige webshops mv.). Dem benytter de i originale udgaver heraf, altså de er skaleret proportionelt, uden farve-ændringer mv. - og det var det jeg nævnte mit tidligere indlæg, at man skal retningslinier. Godt nytår :)
Svar