Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny mobil webside til opti-web.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ja vi skulle jo have en så vi lånte et template og gik i gang prøv at søge på www.opti-web.dk med din smartphone og døm selv.

Det er lavet sådan i .htacces at den selv finder ud af din browser og sender dig til mobilversionen hvis du bruger mobil browser.

Den er næsten færdig men vi har gået efter et let og overskueligt design, og det håber jeg i synes vi har ramt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:43

Det virker fint på min android telefon.

Jeg synes dog at jeres layout er lidt tamt på siden. Måske i skulle friske det op med lidt farver.

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 01:50

Virker også fint i iOS6, men enig med Andreas - visuelt tamt site, få grafiker ind over.

Godt nytår :)

/Christoffer

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 02:09

Ja der er ikke meget spræl men det var sådan set meningen

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 02:29

Den ser såmænd fin ud. 

Jeg blev lidt nysgerrig, da jeg læste det var via .htaccess-filen, og kan se den mobile version er placeret på et subdomæne.

Tror bare jeg havde brugt responsivt  webdesign med Media Queries. Jeg ville egentligt ikke nævne det, men nu så jeg i kildekoden på subdomænet at ham der har lavet det har skrevet nogle ord om at du kun må bruge det hvis du ikke sætter noindex på. Det betyder det kan blive ret skidt for dig SEO-mæssigt, hvis du ellers har samme tekstindhold på subdomænet. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 02:43

Jeg har ikke samme indhold på mobilside som på hovedside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:59

Opti-web.dk | Henning:

Jeg har ikke samme indhold på mobilside som på hovedside

Er der grund til at kunderne skal have forskellig information, på din side da? :-)

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 10:16

Hej

Jeg browser en del på mine IOS enheder, og syntes det kan være fint med en mobil udgave. Jeg kan nu bedst lige de sider der spørger om man vil besøge den alm. Eller den mobile. Kan jo være det er et genbesøg, og at man så gerne vil finde noget indhold igen og hvis det ikke er på mobiludgaven, så bliver man lidt små sur :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:23

Tak Jakob det er sådanne input jeg kan bruge til noget i min alder med dårlige øjne kænper jeg rundt med min samsung mobil og vil helst bruge pc men jo flere muligheder jo bedre.
Tak skal du have og tak til jer .

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:53

Jeg bruger også engang imellem smartphone til at browse, og der vil jeg gerne kunne vælge selv. Især synes jeg det er træls at blive tvunget ind på en begrænset mobil-side.

Her på Amino er der link nede i bunden, så man kan skifte til den fulde version igen. Det synes jeg er fint.

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)