Jeg har dog arbejdet med title tag fra et par dage siden, men problemet må jo så være at jeg ikke kan finde det sted, hvor jeg ændrer netop title tagget for forsiden :)
Med venlig hilsen Lars Horsbøl Sørensen Tie-shoppen.dk
Du skal se om du ikke kan finde preferencer>seo&url der skal du have åbnet den fil der hedder index.php så kan du få rettet titel, meta beskrivelse og meta nøgleord.
Ellers så brug et SEO plugin. All in one SEO som jeg benytter har et felt der hedder "Home title", der skal du så bare i de andre title formats fjerne | %blog_title%
Ellers så brug et SEO plugin. All in one SEO som jeg benytter har et felt der hedder "Home title", der skal du så bare i de andre title formats fjerne | %blog_title%
Det er en Prestashop han har ikke en Wordpress blog!
Klokken er mange :-)
Ja selvfølgelig, sidder og roder med egne WP sider, er nok blevet lidt blind i mellem tiden.
Mange tak for hjælpen! Det var idiotsikkert, hvilket nogle gange desværre kan være nødvendigt når man roder rundt på de mange sider i backend ;)
Hav et godt nytår
Med venlig hilsen Lars Horsbøl Sørensen Tie-shoppen.dk
Når ja. Lige en ting til. Kan du fortælle mig, hvordan jeg får indsat automatisk signatur eller måske endnu bedre en lille salgshilsen, som du har under dine kommentarer? :)