Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får en webudvikler kunder?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er snart færdig uddannet og har mine specialer indfor html, javascript og php plus lidt mysql. Det er mit ønske at være selvstændig men hvordan får jeg taget skridtet fuldt ud og får kontakt til kunder.

Det jeg allerede har lavet som studerende har jeg fået gennem mit netværk, hvad skal jeg gøre nu når jeg gerne vil have mange flere kunder så jeg rent faktisk kan leve af det.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 14:45

Hej

En god ide var at få dig lidt referencer

du kan måske  tilbyde at lave de første par hjememsider billigt mod du må bruge dem  som referencer

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 379
Fra  Dansk Linkbuilding Skrevet kl. 14:45

Hej

En god ide var at få dig lidt referencer

du kan måske  tilbyde at lave de første par hjemmesider billigt mod du må bruge dem  som referencer

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 14:49

Du skal jo i hvert fald gøre opmærksom på dig selv gennem noget marketing. Lav en hjemmeside, hvor folk kan se, hvad du kan, og hvor de kan se dine priser på dine produkter. Hvordan du vil gøre reklame for dig selv, er jo op til dig - Det kommer også an på, om du vil fokusere på private eller virksomheder. Håber det hjælper lidt med at få tankerne på rette spor! :)

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 15:14

Som de andre indlæg også siger: Få nogen referencer og lav et par hjemmesider, så folk kan se, hvad du kan.

Dertil ville jeg tilføje:

Ideen med at lave nogle hjemmeside-eksempler er god, men jeg ville også gå i samarbejde med en grafiker så det samlede resultat bliver max. flot. Måske en yngre grafiker, som også skal bruge referencer?

Hvad med også et tematisere hjemmesiderne? Så du fx laver en rettet mod foreninger, en rettet mod noget hobby, en rettet mod ... tja - selvfølgelig afhængig af, hvilke kunder, du ønsker.

/Marianne

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Fra  Rydendahl Mediegrafisk Skrevet kl. 00:46

Hej Maria. Jeg kunne godt bruge en samarbejdspartner idet jeg selv designer hjemmesider men mangler viden om programmering. Jeg har ofte brug for at kunne bygge noget interaktivt på hjemmesiderne, fx webshop, online tidsbestilling, formularer og den slags. Af den årsag mister jeg nogle ordrer fordi jeg ikke kan tilbyde den slags. Ville du kunne det?

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 08:40

Jeg lavede min allerførste hjemmeside for 0 kr. - Intet seriøst var forventet, men dette var kun starten, da jeg sidenhen blev henvist af ham jeg lavede siden for til andre. Mund-til-mund er 90% af salget. Og sådan kom jeg i gang :)

Mvh.

Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 177
Fra  BumblebeeBusiness Skrevet kl. 11:37

Hej, jeg lægger gerne firma til en reference, da jeg skal bruge en simpel hjemmeside.

Mvh

Torben

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)