|
Hej Erik !
- véd ikke helt om det falder indenfor dét du er på udkig efter ? - men, måske ... ?
- eftersom du jo tilbyder et niche-præget ´produkt´, tænker jeg, at dette meget vél også kan være af værdi/interesse for dig – og/eller nogle i dit netværk ?
- jeg er involveret i et netværks-samarbejde med andre selvstændige, netop med fokus på professionél networking og ´Digital Forretnings-udvikling´
- en ´real life´ netværks-gruppe der – geografisk – dækker virksomheder i Østjylland, med E45 som ´midterpunktet´
- lad mig vide om dette skulle ligge indenfor dit interesse-område ? – så sender jeg dig yderligere info herom
- og, ligeledes, som måske også vil kunne være af interesse/værdi for dig ? – så er jeg involveret i et on-line community – ´Digital E45/DK´ - et on-line community, netop også med fokus på on-line networking og Digital Forretnings-udvikling langs hele E45 i DK -- http://www.linkedin.com/groups/Digital-E45-DK-Digital-Business-4511658 hilsner dann s. |
Så har jeg en dato klar og tirsdag 22. januar kl. 9.00 er en klar vinder.
Vi er nu 6 tilmeldte, men du kan stadig nå at tilmelde dig hvis du har tid den dag.
Er der nogle af de tilmeldte der har et lokale til rådighed hvor vi kan være?
Bliv gratis medlem