Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilbagemeldinger på min nye side

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
hej og god jul samt godt nytår til alle.

Jeg har solgt c cigaretter i noget tid. Men vil nu bruge lidt mere tid på det! Derfor er jeg ved at lave en ny webshop ! Jeg sælger kun de bedste produkter og har den bedste service! Alle mine kunder skal være super glade og tilfredse. Derfor vil jeg gerne have en flot og troværdig shop.
Håber i vil kigge på den og komme med kommentar! Siden er ikke færdig endnu men næsten. Smokeyjoe.dk
Håber at høre fra jer
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 23:20

Synes faktisk designet er ganske pænt, dog er der nogle ting der springer i øjnene på en negativ måde.

Den gule farve i bunden af siden ville jeg fjerne hurtigst muligt, det giver et helt forkert indtryk af siden.

Få lavet noget "om os", det vil styrke troværdigheden.

Få ligeledes cvr. nr. på siden.

Få fjernet den engelske "Presta-tekst" i bunden af siden.

Det var mine umiddelbare tanker om din side......

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:21

Smokeyjoe.dk

Det er egentlig ganske pænt, dog lige lovlig enkelt og minimalistisk til min egen personlige smag - men det er der jo mange, der godt kan lide.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 23:27
det gule har jeg lige sat ind. Tror også jeg fjerner den igen. Vil gerne have noget om os, kontakt cvr osv med. Men syntes ikke lige jeg kan finde den rigtige blok til det. Det er noget af det jeg bøvler lidt med
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 00:16

Flot side - rigtig flot. 

Dejlig minimalistisk og flot design, deribland billederne som man først og fremmest ligger mærke til. 

Der er dog en ting og det er prisen - de er dejlige billige, indtil man skal til at bestille en til ca. 39 kr. - så kommer der lige 90 kr på i fragt, fjern den  og sæt prisen lidt op i stedet, den springer lige i øjene når man skal at man skal betale 39kr. for produktet, men 90 kr. for fragt - hellere så 100 kr for varen og så 30 kr. i fragt. 

det ville færre lægge mærke til :) 

Men tommelfingeren op for det flotte design - er vild med det enkelte. 

Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 00:25
Det skulle kun være 39 eller 29 får jeg lige rettet
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:34

Jeg er dybt uenig med andre i denne tråd....

Siden er ikke pæn i Firefox:-( Og den virker slet ikke gennemarbejdet.

Banner går ud over indholdsområdet, så der står "Køb E-juice nu" et stykke udenfor indholdsområdet på din slide nr. 2.

Topmenuens tekst står heller ikke pænt

Footerteksten ser rigtig skidt ud - den skal ikke have hvid baggrund, når resten af shoppen er sort

Søgefeltet er stort set usynligt

Hvor er dine firmaoplysninger? Leveringsbetingelser, returret og alle de ting, som du skal have vist på siden, hvis du vil skabe troværdighed? (og som er krævet for at du f.eks. kan blive godkendt af Nets/Teller)

Fjern Tobaco PrestaShop themes by i bundteksten

På produktsiden har du stadig standard reklameboksen fra PrestaShop

Der mangler oversættelse af tekster i dit theme, f.eks. står der View på knapper under Køb - og knapper er ens, ikke nok Call to action

Umiddelbart virker det sorte jo meget pænt, men siden er alt, alt for anonym til min smag - jeg kan intet se om den shop, hvor jeg jo gerne vil lægge en ordre.

Du mangler i den grad at tilpasse dit theme og lave rettelser, før du lancerer shoppen og beder om feedback.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 00:38
De ting du nævner er ved at blive rettet! Og jeg kan bede om feedback præcis når det passer mig:-)
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 01:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

C.Mærsk:
De ting du nævner er ved at blive rettet! Og jeg kan bede om feedback præcis når det passer mig:-)

Bed ikke folk om at komme med kritik, hvis du ikke kan tåle den.

Det er korrekt, at du kan bede om feedback, når det passer dig. Men hvorfor spilde folks tid, når du alligevel ikke er klar??

Mærkelig attitude at have, når du forventer, at folk vil bruge tid på at kigge på din side. Det gider de fleste da ikke gøre i flere omgange bare fordi du ikke er færdig..

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 27. Dec 10
Skrevet kl. 01:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Jeg tager skam gerne mod kritik! Men der er ikke nogle der skal fortælle mig hvornår jeg skal gøre hvad! Som tidligere nævnt er siden ikke færdig! Men helt fint hvis du ikke vil se på siden en anden gang :-) det overlever jeg skam nok :-)
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)