Overskriften på din tråd, synes jeg nu, ikke siger det hele. Jeg ved godt, at vinduespudser-branchen er generisk som så mange andre brancher, men det ville være langt bedre, hvis du kunne komme med nogle flere oplysninger, der eventuelt kunne differentiere din virksomhed fra de andre.
Hvis du ikke kan det, så synes jeg egentlig, at "dansk vinduespudser" er ganske fint. Det behøver ikke at være mere kompliceret. Faktisk er det ofte det bedste. Bare husk, at det ikke hedder "danske" men "dansk". Det skal kun hedde "danske", hvis "vinduespudser" er i flertal - altså "vinduespudsere".
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Jeg vil som minimum anbefale er seriøst navn. Pudsermann findes allerede. Den oprindelige stemme, kommer fra Franz der bor i Svendborg, og tilfældigvis pudser vinduer. Han har forresten også http://fynskstigekontrol.dk hvor I kan se hvem han er :)
Men du skal også overveje om du med tiden vil lave andet end blot vinduespudsning. Jeg valgte selv navnet Holmblads. Det har gjort at jeg kan strække mig vidt omkring uden at forvirre evt kunder med virksomhedsnavnet.