"Go Big, or Go Home"* Hej, Jeg søger en partner til min webshop, shoppen sælger ikke noget endnu, da jeg mangler en til at varetage disse opgaver: - Opbevaring af varer samt - udsendelse af varer Jeg kommer selv til at stå for kundeservice, marketing og daglig drift. Den person jeg søger, skal indgå i et partnerskab, så han/hun altså ejer andel i shoppen og ikke "blot" er ansat. Lidt om mig: - Jeg er 18 år, og - studerer stadig - Jeg bor og er opvokset i KBH. - Jeg er kreativ, entusiastisk og "sigter efter mine mål" (og når dem ALTID) - Jeg har tidligere drevet webshop, som jeg for et par måneder siden solgte, med god provision :) Grunden til at jeg søger en partner er: - Jeg er en travl ung mand, som "desværre" ikke har tid til at sende pakker ud hver dag, jeg har dog mod og lyst til at arbejde med det kommersielle for at skabe succes. *Dette citat beskriver egentlig meget præcist mit mål med denne shop, og alle de andre projekter jeg har været med i tidligere og kommer til at være en del af i fremtiden. Jeg håber på at finde den rigtige til at hjælpe mig ;) Skriv en pm, og jeg vil svarer så hurtigt som muligt! (Og det er hurtigt) Hilsen Mathias |
Hvad omhandlede den tidligere webshop om, og hvilke produkter ønsker du at sælge nu?