Jeg kan huske at inden jeg blev selvstændig, så betalte jeg selv alle mine pauser... Men nu så betaler jeg for halvdelen af mine medarbejderes pauser. Idag er det så en medarbejder der undrer sig over at jeg ikke betaler for alle hendes pauser (sammenlagt 1 time per dag), da hun mener at det ville være fair. Jeg fortalte hende at jeg syntes egentlig at jeg var ganske flink, når jeg nu betalte halvdelen(jeg ville nu helst slippe for at betale i det hele taget, men jeg mente, når jeg lavet kontrakten, at jeg ville være flink)... Nu spørger jeg så jer, hvordan forholder i jer til, jeres medarbejderes pauser? Betaler i alle medarbejdernes pauser? Betaler i nogle af medarbejderens pauser? Betaler i slet ikke for medarbejdernes pauser?
|
Jeg betaler for alle de gamle ansattes pauser, men har besluttet mig for at ændre det så nye ansatte (indtil videre 1) ikke får betalt pause, men i sidste ende går det nok nogenlunde lige op med de dygtige medarbejdere hvis du vil holde på dem, så vil de bare have lidt mere i løn. Men min politik er at jeg ikke betaler forkostpauser.