Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg forbedre på min hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over de ting der allerede er nævnt, så finder jeg personligt det ærgeligt, at du ikke tager VISA kort (kun Dankort/VISA).

Ellers havde du fået en ordre fra mig med det samme. Jeg har haft for travlt hele december til at få ordnet det med CVR nummer til bildørene. :)

Nogle flere farvemuligheder havde også været en god ting. F.eks. er min bil sort og firmanavn + telefonnummer (jeg er SLV godkendt så det er der allerede) står i sølvfarve på dørene. Men i mangel af bedre havde jeg selvfølgelig taget en hvid farve, selvom det ikke matcher så godt, da det er væsentlig billigere end det tilbud, jeg har fået fra det sted, der har sat det øvrige reklame på bilen (130 kr for teksten og 200 kr for montering + moms).

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 03:57

Jeg har først set din besked nu.

Tak for din henvendelse. Jeg vil overveje, om jeg skal til at tage imod VISA og Mastercard, men lige pt. kan det ikke svare sig.

Jeg har fået den sølvgrå farve hjem, så hvis du skal bruge telefon nr., logo el. andet, så kan du skrive en besked til mig på info@shinetech.dk.

Du kan gennemføre en bankoverførsel, hvis det er?

Vh

Mathias Reker

shinetech.dk

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 07:13

Vil klart anbefale siden bliver lidt hurtigere :) Hvid skærm i en del tid :)

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)