Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg forbedre på min hjemmeside?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 142
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har startet en virksomhed, som sælger SMD belysning og folie (heriblandt CVR-stickers).

Jeg kunne godt tænke mig en vurdering af min hjemmeside, for at finde ud af, hvad jeg bør gøre anderledes?

Venlig hilsen

Mathias
www.shinetech.dk

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.
Mine kontaktoplysninger findes her!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:15

Hej Mathias

Fin site

Spørgsmål som jeg savner svar på.

Folie til lygter.

Beskrivelse om det er lovligt at monterer på en bil som ikke er leveret standart med gule eller sorte lygter. Hvis det ikke er så ved man det hvis det er det så er man vidne om man skal fjerne det inden syn.

Hvorfor er der ikke en klar folie hvis man ikke vil have sten og ridse skader. Hvad med til forruder kan det også bruges der ?

Pærer igen info om det er lovligt. Hvis den ikke er type godkendt med det.

Hvad med H7 og H4 kan man ikke få dem som halogen ?

Video med monterings vejl. af folie.

Video med montering på bil lygter.

Video med demo af de forskellige pærer både alm. pærer og hvis man bruger halogen.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43

få flere info i fodnoten de samme standard der er på om jer siden e-mail , telefon nummer og cvr nummer det vil klart styrke side

hvorfor er der en ønske liste der stå 0 når jeg køber en vare efter lidt tid bemærker jeg indkøbskurven midt på siden jeg bestilt varen indtil et par vare da troet den ikke var tilføjet til ønske listen siden , mine øjne bemærker bare første det i højre end det i midten på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 21:46

Mange tak for dit svar.

Det var en god idé med monteringsvejledning og hvorvidt produktet er godkendt til offentlig vej - Det vil jeg arbejde på at lægge op.

Ang. monteringsvideoer, så er idéen fin, men jeg skal lige have tiden til det, men tak!

Vh

Mathias

Jeg fremstiller klistermærker i høj kvalitet til virksomheder fra 6,80 kr. / stk.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 21:49

Tak for dit svar.

Jeg er helt enig i at CVR nummer, tlf nummer og email skal i footeren. :)

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 12
Fra  Shinetech.dk Skrevet kl. 21:50

Det '0' må jeg lige overveje.

Måske skal jeg gøre sådan at indkøbskurven blinker, når man tilføjer en vare, så den ikke bliver overset.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

7 font types on front page?

You need a designer my friend :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:19

shinetech.dk:

Det '0' må jeg lige overveje.

Måske skal jeg gøre sådan at indkøbskurven blinker, når man tilføjer en vare, så den ikke bliver overset.

min ønskeliste står 0 når der tilføjes vare , jeg kan se ønskeliste går   videre til konto og det er også i menuen øverste på siden , jeg ville fjerne der hvor der står ønskeliste på siden især fordi der står 0 så man vil tro det er også der tilføjes vare 

kurven midten ses med mennesket øje bevæger sig fra en side til den anden side og ser ikke først kurven midten men den i højre  side altså ønskeliste, hvorfor er den ønskeliste på siden kan jeg heller ikke se lige hvorfor

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holmegaard
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Fra  One-stroke Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bruger lidt for mange forskellige font typer.

Dit logo er intet sigende, du bliver nød til at få dig et nyt som sender et budskab ud, samt at "indkøbskurven boksen går ind over logoet." Ser ikke særlig godt ud.

One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.

Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  grundahl+co Skrevet kl. 23:50

Enig i andres udtalelser - logo alt for neutralt, samt findes i anden version på vejledning, bestem jer for een version. + Benyt få fonte - stemmer ikke overens med jeres udsagn under "om os", "...som gerne vil være kendt for høj service og kvalitet".
Ensret tingene lidt, fortæl evt. lidt mere om miljørigtige produkter.

Alle kontaktoplysninger, også CVR-nr., skal fremgå tydligt på sitet, specielt når der sælges fra den. Brug fodnoten til dette.
I handelsbetingelser/priser og levering gælder det samme, CVR-nr. skal også fremgå her (lovkrav at kunden tydeligt kan se hvem der handles med).

Godt nytår :)

/Christoffer

grundahl+co - kommunikationsdesign & reklame

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)