Beskrivelse om det er lovligt at monterer på en bil som ikke er leveret standart med gule eller sorte lygter. Hvis det ikke er så ved man det hvis det er det så er man vidne om man skal fjerne det inden syn.
Hvorfor er der ikke en klar folie hvis man ikke vil have sten og ridse skader. Hvad med til forruder kan det også bruges der ?
Pærer igen info om det er lovligt. Hvis den ikke er type godkendt med det.
Hvad med H7 og H4 kan man ikke få dem som halogen ?
Video med monterings vejl. af folie.
Video med montering på bil lygter.
Video med demo af de forskellige pærer både alm. pærer og hvis man bruger halogen.
få flere info i fodnoten de samme standard der er på om jer siden e-mail , telefon nummer og cvr nummer det vil klart styrke side
hvorfor er der en ønske liste der stå 0 når jeg køber en vare efter lidt tid bemærker jeg indkøbskurven midt på siden jeg bestilt varen indtil et par vare da troet den ikke var tilføjet til ønske listen siden , mine øjne bemærker bare første det i højre end det i midten på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Måske skal jeg gøre sådan at indkøbskurven blinker, når man tilføjer en vare, så den ikke bliver overset.
min ønskeliste står 0 når der tilføjes vare , jeg kan se ønskeliste går videre til konto og det er også i menuen øverste på siden , jeg ville fjerne der hvor der står ønskeliste på siden især fordi der står 0 så man vil tro det er også der tilføjes vare
kurven midten ses med mennesket øje bevæger sig fra en side til den anden side og ser ikke først kurven midten men den i højre side altså ønskeliste, hvorfor er den ønskeliste på siden kan jeg heller ikke se lige hvorfor
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Dit logo er intet sigende, du bliver nød til at få dig et nyt som sender et budskab ud, samt at "indkøbskurven boksen går ind over logoet." Ser ikke særlig godt ud.
One Stroke er en ny maleteknik som både er spændende og udfordrende.
Enig i andres udtalelser - logo alt for neutralt, samt findes i anden version på vejledning, bestem jer for een version. + Benyt få fonte - stemmer ikke overens med jeres udsagn under "om os", "...som gerne vil være kendt for høj service og kvalitet". Ensret tingene lidt, fortæl evt. lidt mere om miljørigtige produkter.
Alle kontaktoplysninger, også CVR-nr., skal fremgå tydligt på sitet, specielt når der sælges fra den. Brug fodnoten til dette. I handelsbetingelser/priser og levering gælder det samme, CVR-nr. skal også fremgå her (lovkrav at kunden tydeligt kan se hvem der handles med).