Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms parkering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der momsfradrag for parkeringsafgift i det her tilfælde?

Her er tale om et selskab. Der er en ansat, som benytter privat bil til erhvervsmæssig kørsel.

På forhånd tak.

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 21:34

Mener ikke en gang du har fradrag for p-bøder.

Der er vel heller ikke moms samt fradrag på p-bøder.

den bedste måde og IKKE lovlige er ekstra skattefri km (skrive ekstra møde hos en kunde)

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:39

Nix der er slet ikke fradrag på p bøder - hverken moms eller skattemæssigt - OG lærer du din ansatte, at han kan skrive falsk på km bogen, så har du startet noget du ikke nødvendigvis bliver glad for. Enten skal der betales så meget at den ansatte har til bøden efter skat, eller også skal du holde fast i det som gælder, man er selv ansvarlig for p bøder (og hastighed osv) ellers  - hvor vil du stoppe dem, skal de ha frit for at smide bilen der de synes det er lettest - eller køre for hurtigt eller - 

Start i alle fald ikke en glide ved at lære dem, at du accepterer snyd - de vil kunne snyde dig med kørsel fremover, og de vil vide, at du snyder når det passer dig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:46

Interessant som vi læser forskelligt. - Jeg læste det som en afgift man betaler til kommunen for at kunne parkere på bestemte pladser i byerne. :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46617
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:10

Carsten Kvist:
nteressant som vi læser forskelligt. - Jeg læste det som en afgift man betaler til kommunen for at kunne parkere på bestemte pladser i byerne. :-)
Det er da også mindst lige så sandsynligt Big Smile Og der er ikke moms fradrag på hvis det er en hvidplade bil der har parkeret, uanset det fremgår af kvitteringen - det er kun for gulplade biler, så bare hele beløbet for parkeringen til alm fradrag

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)