Billig -Engros skal på messe i start af marts 2013. vi mangler en fladskærm til visning af vores produkter og emner. vi vil nu give en forhandler chancen for at donerer et TV til messen. og får derved chancen for at få vist sine reklamer på Tvét sammen med vores. det er en stor mulighed at få sine reklamer ud i verden på den måde da det er en stor messe med tusindevis af mennesker der besøger vores stand og messe igennem en hel weekend..... det kunne Evt være en elektronik forhandler. så Tvét kunne være reklame i sig (feks)..
Fladskærmen kommer op i et højde hvor man kan se det over folkemængden..
Synes nu også det er en ret dyr reklame, tror ikke at alle messedeltagerne lige kigger på skærmen :-) Tror også jeg ville leje eller låne et i stedet for, så kan i også koncentrere jer om jeres egne produkter hvilket ser mere prof. ud :-)
Fuldstændig enig! At blive set er 28.000 er super, men det er jo som at stå midt på Times Square, der er reklamer over alt - så medmindre du virkelig kan skille dig ud, falder reklamen bare ind i mængden.
Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk
Det lyder som værdiløs reklame.
Sorry, men en almindelig skærm giver ingen reklame for investoren. Så skal det være en skærm der skiller sig ud fra andre skærme.
Evt. en ny måde at fremvise på.
En udlejning er også anbefalet herfra.
Skal der være profit for skærminvestoren skal mediet være noget unikt.
Jeg vil også være lidt usikker når jeg ser din hjemmesideBillig-Engros.dk Hvis det er din. Er det en webshop eller en aff. side. Jeg synes ikke rigtig de banner passer ind på din side. Men det er min personlig holdning.
Jeg fik anbefalet af et par iværksætter at søge om sponsor til dette. De har haft stor success med det til deres messer, vores folk havde været meget interresseret i at få deres reklame ud.
De har så har tlf kontakt til firma og ikke her inde. Kan godt se at her inde var ikke lige det bedste sted til dette.
Unikt bliver det for reklammen da vores billeder vækker stort opsyn ved folk og ikke findes rigtigt her hjemme.