Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

knaldtilbud, virker de?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om at knaldtilbud er en god idé hvis vi snakker detailhandel eller webshops, men virker de også hvis vi taler om ydelser, det være sig håndværk, revisorbistand eller lignende?

Jeg tænker ikke selv på at bruge det i min markedsføring, men kom bare lige til at tænke på om det egentlig er noget der virker hvis vi snakker om andet end at købe en fed jakke, varme støvler eller tre pakker bleer? Virker det måske lidt for "netto-agtigt" til at seriøse forretninger benytter sig af det?

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Meningen med et knaldtilbud er ikke at kunden kun ska købe det der er på tilbud.

Meningen er at få kunden ind i butikken.
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael N

Ja, det er jeg godt klar over, men det besvarer jo ikke rigtigt mit spørgmål

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når det ikke er et produkt, som er sammenligneligt med konkurrenterne, så er svaret nok både og. Hvis du kan formidle budskabet, så er det måske værd at overveje, men det kræver, at kunden kan vurdere, at der kan spares penge...

En murer er ikke bare en murer. Og en revisor er ikke bare en revisor! Og jeg tror ikke, at din intention er, at sælge knaldtilbud til allerede eksisterende kunder, da det blot medfører, at du tjener mindre på dit arbejde... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.byplakat.com Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg ser det skal knaldtilbud skabe relationer til mulige kunder, ligegyldigt om det er varer eller serviceydelser.

Kan man skabe en positiv interesse omkring sin forretning ved at sælge varer som man måske ikke tjener på, synes jeg dette er givet godt ud. Samtidig vil man ofte se at kunderne bestiller mere end lige hvad tilbuddet lyder på. På denne måde kan man være heldigt både at tjene lidt penge på det, men samtidig også få lavet noget omtale af sin virksomhed.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med knaldtilbud på ydelser er, at det efterfølgende er vanskeligt at forklare kunden, hvorfor man ikke længere kan levere ydelse til knaldtilbudsprisen.

Når det er sagt, så kan man sagtens have noget ud af at lave kampagner.

I forbindelse med årsskiftet har jeg lige kørt en kampagne med meget billige store annoncer i mit blad. Kampagnen var rettet mod eksisterende annoncører, der for en lille merpris kunne få en meget større annonce én gang. Det gav rigtig godt salgsmæssigt, og minimalt overskudsmæssigt. Men det gav en god stemning blandt annoncørerne, og det er heller ikke at kimse ad.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 1. Dec 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer nok an på hvem der tilbyder det knald...

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 37
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette,

Vi har forsøgt en enkelt gang at køre tilbud på konsulentimer, men uden et eneste salg til følge. Vi fik faktisk ikke en eneste ny henvendelse den måned den kampagne kørte.
Det er selvfølgelig meget lidt empiri at bygge en konklusion på, da der kan være mange andre faktorer der spiller ind. Vi prøver igen, men vinkler den lidt anderledes end sidst, så det en mere konkret del af vores ydelser der er knaldtilbud på mens konsulentimerne kommer til at holde deres faste (gode) pris.

Mvh Jesper

Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarene.

jeg synes at jeg er blevet bekræftet i den idé jeg havde om at det nok ikke lige var sagen at benytte sig af i bestemte brancher, for nej, en murer er jo ikke bare en murer og man går vel mere efter kvaliteten af hans arbejde end efter prisen.

Jeg kan godt se at det kan være smart for at tiltrække sig opmærksomheden, men det er der jo også andre måder man kan gøre på. Vi har mærket øget interesse for os især ved tv-indslag og især (og over længere tid) ved vores nylige julekalender med tilhørende konkurrence

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)