Godaften trådstarter - Lars !!! Nu skal man måske også huske, at der også er eksperter, der ikke er på Amino, som de oppeover foreslående befinder sig også. Men jeg tror at nogle af de faktorer man kan bruge er følgende: Referencer (kunder der ligner ens egen virksomhed) – kemi – let og komme ud af aftale (måske gerne en gratis prøveperiode forinden) Selv på Google foretage nogle søgninger, man synes eksperterne skulle dukke op på, eks. SEO – søgemaskineoptimering m.m. Så findes der også på Amino ”mindre” virksomheder/personer. I den forbindelse vil jeg da gerne pege på en der deltager meget aktivt og altid er meget hjælpsom, helt gratis sidst i dag omkring Google+. Den jeg omtaler hedder Gita Street, og kan bl.a. findes herinde. Og hun gør meget i SEO rådgivning Hun er nok dårlig til ”at sælge sig selv”, er alt for beskeden. Ib Abildgaard Råd & Mal |
Hvis du bruger så mange penge på adwords - ville jeg som alternativ ansætte en medarbejder med forstand på såvel SEO - adwords som økonomi.