Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp ti SEO og ADWORDS hvem er bedst?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Godaften trådstarter - Lars !!!

Nu skal man måske også huske, at der også er eksperter, der ikke er på Amino, som de oppeover foreslående befinder sig også.

Men jeg tror at nogle af de faktorer man kan bruge er følgende:

Referencer (kunder der ligner ens egen virksomhed) – kemi – let og komme ud af aftale (måske gerne en gratis prøveperiode forinden)

Selv på Google foretage nogle søgninger, man synes eksperterne skulle dukke op på, eks. SEOsøgemaskineoptimering m.m.

Så findes der også på Amino ”mindre” virksomheder/personer. I den forbindelse vil jeg da gerne pege på en der deltager meget aktivt og altid er meget hjælpsom, helt gratis sidst i dag omkring Google+.

Den jeg omtaler hedder Gita Street, og kan bl.a. findes herinde. Og hun gør meget i SEO rådgivning

Hun er nok dårlig til ”at sælge sig selv”, er alt for beskeden. Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du bruger så mange penge på adwords - ville jeg som alternativ ansætte en medarbejder med forstand på såvel SEO - adwords som økonomi.

Fra København
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Keyword ApS. Skrevet kl. 17:09
Hej Lars

Du har en flot shop og det ser ud til, at du ved rigtig meget om at sælge fiskeudstyr. Så der er sikkert ikke meget at hente der.

Derfor er det nok mest i målretningen og indstillingerne i Adwords der kan hentes nogle forbedringer.

Da der er mange i adwordsbranchen der er bedre til at snakke end at vise resultater, så vil jeg forslå dig, at du tester de kandidater du syntes virker mest lovende.

Giv de forskellige adwordseksperter en eller flere annoncegrupper og se hvilke resultater de kan opnå i løbet af et par måneder.

Så har du et grundlag for at tage en snak og en beslutning.

Mvh.

Brian

NB: Jeg ville syntes det ville være sjovt at være med i en sådan ”konkurrence”.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)