Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en kvinde derude som har lyst til at dele et butikslokale?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har øje på forskellige lokaler. Og satser på en åbning 1 marts eller 1 april.

Vi kunne starte med at mødes og tage os en snak.
Kunne godt tænke mig at udgifterne blev på 12.000 om måneden - altså 6 til hver.

Dbh.

Kvinde 39

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 13:24

Måske skrive hvor i landet du ønsker at åbne eller er det underordnet?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 13:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg er sikker på, at du ville få flere svar, hvis du skrev lidt mere om dine tanker og idéer med et butikslokale.

Hvad vil du sælge i butikken? Hvilke kompetencer har du selv? Hvilke kompetencer leder du efter i en samarbejdspartner? Hvor i landet er du bosat, og hvor har du tanker om at åbne butik?

Du vil blive ansat som langt mere seriøs, hvis du skriver mere om dig selv, dine kompetencer og dine tanker og idéer. Du skal naturligvis ikke afsløre alt for meget, men du må nødt til at komme med lidt mere information.

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 13:31

Hvis jeg var dig vil jeg skrive lidt mere om lokation, størrelse osv. :)

Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 13:50

Tak for jeres råd.

Jeg vil sælge interieur i udvalg - klassisk i sin idé med edge.
Interieur - herunder posters og malerier (ud fra samarbejde med kunstner)

Jeg forstiller mig vi har mellem 80-120 m2. Jeg er åben overfor både mindre og større til at begynde med alt efter hvad vi får fat i.
Der kan være tale om forskellige former for samarbejder. Umiddelbart forestiller jeg mig vi er i butikken halv halv og sælger egne og den andens ting på skift.

Jeg er en 100% straight person og jeg forventer det samme af dig.

Du kan være kunstner, gør det selv et eller andet, eller du kan have en idé om at ville sælge bestemte produkter fra en eller flere levandører eller en kombination.

Jeg går ud fra vi sætter os ned og finder ud af hvad vi hver i sær er gode til.

Samtaler med hensyn til hvem og hvordan foregår i løbet af Januar måned.

Dbh.

MBM

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 13:53

Nu kommer min uvidenhed på det her område måske lidt til kort - men kan man virkelig få et butikslokale på 80-100kvm til 12.000 om måneden andre steder end landmandskiosken på sydals, hvor gæster kun forefindes ved invitation og kørselstillæg?

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Aarhus N
Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 14:02

MBM:
Jeg har øje på forskellige lokaler. Og satser på en åbning 1 marts eller 1 april.

Hvor i landet ønsker du at starte butik op ? Det er vigtigt at fortælle hvis du skal finde en person som kunne være interesseret i at dele med dig :)

Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 14:09

Til prisspørgsmålet: Ja det kan man godt:) Altså i hvertfald 85. Og 12.000 er da også en sjat penge, synes du ikke? (du behøver ikke svare:))

Der er tale om København med god beliggenhed.

Tak til støberne af denne forespørgsel:)

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 14:22

MBM:

Til prisspørgsmålet: Ja det kan man godt:) Altså i hvertfald 85. Og 12.000 er da også en sjat penge, synes du ikke? (du behøver ikke svare:))

Der er tale om København med god beliggenhed.

Tak til støberne af denne forespørgsel:)

Nu svare jeg alligevel, iform af erhvervs-husleje så nej, der er 12.000 jo peanuts. Vi betalte 96.000 om måneden for vores 90kvm butik i Sønderborg.
12.000kr er hvad jeg betalte for min snollede lejlighed på Frederiksberg, og der kunne der alligevel ikke laves meget butik :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Tilmeldt 2. Jan 11
Skrevet kl. 14:39

hmmm, du har sku nok ret - pinligt, men jeg har taget kvadratmeterprisen for hele lejen. Altså 12.000 om måneden for én kvadratmeter - nogen der vil dele??!! f...!!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)