Jeg tager hatten af og siger pæn godaften til alle sammen herinde. Men jeg er NU simpelthen nød til at komme videre fra min ideface for mit "indre stemme" er begyndt skubbe på. Vi lever trods alt engang og jeg vil gør et forsøg og giv mig 100% for tilfredsstille mit "indre stemme". Det fælles for mine ideer er, at de skal kunne udføres ved siden af mit fuldtidsjob. 1.Ide: Ideen er meget simpel. Jeg importere "produktere" og sælger dem til pizzarier,kiosker. Det kan f.eks være ost,burgerbrød,mel osv. 2. Idé: Importere slik og sælge til kiosker.Det specialle ved slikket er, at de ikke indholder Animalsk bestanddele. Slikket er for alle med søde tand og håber det tiltrækker også den store gruppe muslimer i kbh , som f.esk ikke er glad forAnimalsk fedt osv. Så hvad er så mit formål med skrive om mine idér ? Jeg takker for Jeres hjælp på forhånden |
To umiddelbare tanker.
- Drop fødevarer. Det kræver specialle tilladelser og kontrol som hurtigt kan blive en belastning.
- Lad være med at sælge de samme ting som de allerede etablerede leverandører. Du får meget svært ved at konkurrere på prisen, som typisk er det dine kunder (pizzaria, kiosk, mv) konkurrerer på.
Jeg syntes vinklen med at målrette hvad du end kommer til at lave mod muslimer er god. Det tror jeg også kunne fungere ved at sælge ting online, f.eks. via en webshop.