Hejsa Jeg har købt noget på nettet sidst i november. En lille uge senere da jeg ikke havde modtaget noget undrede det mig, og så kontaktede jeg der hvor jeg havde købt det, han fortalte at de havde sendt en mail hvor der stor 2/3 af de vare jeg havde bestilt var udgået af produktion og de derfor ikke havde den, jeg bad ham så annullere ordren, det sagde han så han gjorde. Jeg mener det var en tirsdag den blev annulleret. Jeg har efterfølgende haft fat i ham MANGE gange, da de stadig holder hele beløbet hvilket de har gjort i en måned nu. Når jeg så kontakter ham siger han at han har annulleret den, og at han har snakket med dem der holder pengene og at de siger de har frigivet dem. Har også snakket med min bank, de kan godt se beløbet jeg handlet for bliver holdt, men de hævder intet at kunne gøre ved det. Hvad kan man gøre ved det? Hvad har jeg ret til osv? |
Jack Nørgaard:da de stadig holder hele beløbet hvilket de har gjort i en måned nu
Sikker? En reservation af penge på et debit kort, er kun reserveret i 30 dage, mig bekendt :-)