Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hold af penge

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har købt noget på nettet sidst i november.

En lille uge senere da jeg ikke havde modtaget noget undrede det mig, og så kontaktede jeg der hvor jeg havde købt det, han fortalte at de havde sendt en mail hvor der stor 2/3 af de vare jeg havde bestilt var udgået af produktion og de derfor ikke havde den, jeg bad ham så annullere ordren, det sagde han så han gjorde. Jeg mener det var en tirsdag den blev annulleret.

Jeg har efterfølgende haft fat i ham MANGE gange, da de stadig holder hele beløbet hvilket de har gjort i en måned nu. Når jeg så kontakter ham siger han at han har annulleret den, og  at han har snakket med dem der holder pengene og at de siger de har frigivet dem.

Har også snakket med min bank, de kan godt se beløbet jeg handlet for bliver holdt, men de hævder intet at kunne gøre ved det.

Hvad kan man gøre ved det? Hvad har jeg ret til osv?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:51

Jack Nørgaard:
da de stadig holder hele beløbet hvilket de har gjort i en måned nu

Sikker? En reservation af penge på et debit kort, er kun reserveret i 30 dage, mig bekendt :-)

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 18:52

Når du skriver at de "holder pengene" hvad mener du så mere præcist med det ? 

Hvis du mener at de er reserveret men ikke hævet, så kan du med skriftlig dokumentation ( evt. en mail eller lign. fra firmaet ) få reservationen hævet i banken.

Hvis du har god tålmodighed så bliver reservationen automatisk fjernet efter ca. 3 måneder.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55

De er på min saldo, men jeg kan ikke bruge dem :-)

Tilmeldt 20. Feb 08
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:12

Så få firmaet til at bekræfte i en mail at handlen er annulleret og at de derfor ikke har krav på pengene ... Den mail går du ned i banken med og så kan de ophæve reservationen.

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 19:29

Hej Jack,

Det er naturligvis en uheldig situation, du befinder dig i.

Det er jo muligt, at du bare skal være tålmodig, og at det er en misforståelse. Men risikoen for at du er blevet snydt, er der naturligvis også. Du skriver at 2/3 af dine varer er udgået af produktion - hvad med den sidst 1/3 - Har du modtaget den?

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:22

Den ønskede jeg ikke at modtage da jeg ikke kunne bruge den til så meget, foruden de andre produkter.

Martin Dyrhøj:
hvad med den sidst 1/3 - Har du modtaget den?

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 23:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jack Nørgaard:

Den ønskede jeg ikke at modtage da jeg ikke kunne bruge den til så meget, foruden de andre produkter.

Martin Dyrhøj:
hvad med den sidst 1/3 - Har du modtaget den?

Er det en dansk webshop? Har du tjekket deres cvr-nummer ud osv.?

Send mig evt. en privat besked med et link til siden, så vil jeg forsøge at hjælpe dig.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)