hvis et hus koster 100 kr udvendigt og tager 15 min at pudse. så kan jeg køre tid i regnet pudse 3 på en time forudsat at mine kommende kunder ligger relativt tæt på hinanden. altså 300 kr jeg skal så som minimum fylde dagen ud med 5 timer for at kunne overleve .
Uden at lyde som en pessimistisk person, så er det alt alt alt for optimistisk, med mindre du bor i en by uden trafik... Ellers skal samtlige 15 kunder bo meget meget tæt!
I og med at du bruger udtrykket "kommende kunder", så lyder det ik som om, at du kender dine kunders location, hvilket blot bør ovenstående regnestykke meget meget meget upræcist...
13.500 kr udbetalt pr måned som minimum i opstartsfasen er meget. Måske du skulle kigge på dine faste omkostninger, og se om du ik kan gøre dem mindre et par steder. For ellers kommer du til at sidde meget hårdt i det, og markedet for vinduespudsere er mega presset pt.
Når du allerede har valgt, at du vil følge de lave priser, så er der ingen rabatter eller alternative muligheder for prisregulering, hvis du på et eller andet tidspunkt mangler kunder. Faktisk kan det være katastrofalt, da du ender med, at tabe penge på opgaver, hvis du bliver for presset, og akut skal vinde nye kunder...