Hey, dudes :b, Jeg er helt ny her inde på siden og desuden er jeg også meget grøn omkring hele ideen omkring online markedsføring (affiliate) osv. Mine spørgsmål kommer derfor nok til, at bære præg af at jeg er en rookie, og det meste af det jeg spørger om er sikkert allerede besvaret mange gange i ældre tråde, men jeg håber i bærer over med mig anyways. 1: hvad er reglerne, altså er det lovligt, at gøre brug af affiliate på alle websteder og hvis ja, i hvor stort et omfang?. 2: kan alle få lov, at gøre brug af affiliate for udbyderne, eller stilles der nogle krav? 3: Er der nogle omkostninger ved dette?, udover, at der selvfølgelig skal lægges penge i ved (eksempelvis), at lave en hjemmeside, hvis det er der man vil bruge affiliate. Derudover kunne det også være lækkert, hvis nogen af jer sidder inde med nogle gode artikler,debatter eller anden god viden omkring emnet. MVH Peder Sørensen |
Hey
Peder Sørensen:1: hvad er reglerne, altså er det lovligt, at gøre brug af affiliate på alle websteder og hvis ja, i hvor stort et omfang?.
2: kan alle få lov, at gøre brug af affiliate for udbyderne, eller stilles der nogle krav?
3: Er der nogle omkostninger ved dette?, udover, at der selvfølgelig skal lægges penge i ved (eksempelvis), at lave en hjemmeside, hvis det er der man vil bruge affiliate.
Jeg vil mene at du kan finde svar på alle dine spørgsmål, ved at oprette en profil hos et affiliate netværk som TradeDoubler. Så kan du læse om regler osv.
Held og lykke med det :)