Utrolig langsom wordpress hjemmeside
Tilmeldt 11. Mar 12
Djiby
Skrevet
24-12-2012 kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino 'er
Jeg har for lang tid siden lavet hjemmesiden http://odds-xperten.dk/ , hvor jeg kommer med fodbold odds tips.
Dog har jeg et ret så irriterende problem - siden er alt for langsom, og derfor ville jeg høre om der var nogle der kendte nogle gyldne tips til at forbedre hastigheden.
- har installeret wp super cache
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Sep 11
Det ser for mig ikke ud til at siden er langsommere end så mange andre wordpress installationer?
Hvis du skulle have haft et rigtigt hurtigt CMS , kan jeg anbefale dig at bruge Umbraco i stedet!
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Lucas - PerfGrid
Fra
PerfGrid
Skrevet
24-12-2012 kl. 11:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Der er en utrolig lang server rendering - op til 1.9 sekunder - burde ikke være meget mere end 100-400ms normalt uden cache.
Men jeg kan se at WP Super cache ikke er slået rigtigt til - fordi den har ikke cached siderne. - jeg skrev lidt om det her: http://lucasrolff.com/getting-most-out-of-wp-super-cache/ .
Men server side rendering er virkelig lang, og burde være en del hurtigere.
Venlig Hilsen Lucas Rolff Hosting4Real
Svar
PerfGrid - High performance webhoteller . Kvalitet i næste kaliber.
Tilmeldt 11. Mar 12
Djiby
Skrevet
24-12-2012 kl. 11:05
Svar
Jeg takker for de hurtige svar
- er det muligt at overføre både design og det jeg har skrevet fra min nuværende side over til umbraco?
- Har nu foretaget ændringerne i wp super cache, men har du mulighed for at tjekke om det er rigtigt sat op nu?
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Jeg takker for de hurtige svar
- er det muligt at overføre både design og det jeg har skrevet fra min nuværende side over til umbraco?
- Har nu foretaget ændringerne i wp super cache, men har du mulighed for at tjekke om det er rigtigt sat op nu?
Hej Djiby,
Jeg kan se det stadig ikke virker.
Du kan ikke overflytte det direkte til umbraco, og du skal have fat i et webhotel der supporter .net - hvis du ikke alleerede har det
Svar
Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Casper Tofte
Fra
Toftec
Skrevet
24-12-2012 kl. 11:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Du kan prøve at køre en test på: http://gtmetrix.com/
Så vil du formentlig få en anelse om, hvor siden hænger og hvor der kan optimeres.
Svar
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Boysen
Skrevet
24-12-2012 kl. 11:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Svar
Hvis du skulle have haft et rigtigt hurtigt CMS, kan jeg anbefale dig at bruge Umbraco i stedet!
Så dit bedste råd er altså at han flytter CMS system ? Fordi Umbraco er bedre end wordpress og wordpress ikke kan laves hurtigere rimelig nemt?
Eller er vi måske ovre i noget cms-religion?
Svar
Tilmeldt 17. Jul 12
Anyways - jeg er performance engineer :) Kontakt mig hvis du mangler hjælp
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Hvis du skulle have haft et rigtigt hurtigt CMS, kan jeg anbefale dig at bruge Umbraco i stedet!
Så dit bedste råd er altså at han flytter CMS system? Fordi Umbraco er bedre end wordpress og wordpress ikke kan laves hurtigere rimelig nemt?
Eller er vi måske ovre i noget cms-religion?
WordPress kan bestemt gøres hurtigt. Hvis ellers hostingudbyderen kan levere en ordentlig ydelse.
Jeg har måtte skifte udbyder på nogle af mine websites for nyligt for at få en anstændig loadtid.
Men selv på halvsløje webservere kan en god teknisk optimering gøre underværker.
Kim har teknisk optimeret på nogle sites, som jeg er engageret i, og det har løftet ydelsen og sænket loadtid betydeligt.
Dbh. John
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Boysen
Skrevet
24-12-2012 kl. 11:39
Svar
Hej John
Jeg er selv ved at flytte mit webshop system til woocommerce/wordpress.
Så til den gode og hurtige løsning, hvor ligger din wordpress installation så i dag?
Svar