Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vælger du rengøringsfirma udfra?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
ARGH.......
Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:46
Hej

Jeg er netop ved at overveje at lede efter rengøringshjælp, så måske kan jeg hjælpe dig. Det der er aller vigtigst for mig er at det er den samme person der kommer i mit hjem HVER gang. Jeg har set nok kontant udsendelser med skjulte kameraer til at jeg vil binde an med et stort firma. Jeg ved godt at det slet ikke representerer branchen, men det er det i er oppe imod.

Jeg kommer fra et noget mere landligt miljø end Mette  Her hvor jeg bor har prisen en stor betydning. Her bliver der gjort rent til 100 kr (sort). Det er prisen. Jeg bryder mig ikke om at hyre sort arbejskraft så jeg vil være interesseret i et firma som jeres, Hvis jeg så jeres hjemmeside ville jeg se efter følgende:

-Servicerer I mit lokalområde?

-Hvad kan I tilbyde?  Jeg går ind under privat. Hvorfor inspirerer I mig ikke lidt her? Jeg er en potentiel kunde til rengøring, vinduespudsning, haveservice. Jeg ville klart blive mere interesseret hvis I havde et samlet tilbud.

Som Mette skriver har jeg også hørt fra bekendte at de bedste rengøringshjælpe man kan have er dem, der selv viser initiativ til at gøre lidt ekstra hvis der er tid til det. Kunne I slå lidt på det? F.eks vinduespudsning hvis der er ekstra tid?

Herfter kigger jeg under priser. Umiddelbart bliver jeg i tvivl om det kunne være priser uden moms eller med moms i angiver.

Nu vil jeg jeg nok opgive tanken for jeg er egentligt ikke interesseret i et rengøringsfirma. Havde jeg opdaget at det kun var jer (Kim og Sue) ville jeg overveje om ikke det var værd at prøve. Men det har jeg nok ikke for helt ærligt ville jeg ikke kigge under profil. 

Jeg synes der er mange faneblade og jeg tror ikke jeg vil komme rundt om dem alle. Jeg synes I skal skrive lidt mere på den enkelte faneblade og hjælpe mig til at navigere videre til de faneblade hvor jeg finder relevant information. F.eks kunne i samle informationen for private: hvilke services, priser, hvordan foregår det.

Held og lykke herfra.

Louise E

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 00:52
Hej Louise.

Tusind tak for feed back... der var også masser jeg kunne bruge.

Kim har haft meget mere med rengøringsbranchen at gøre end jeg har... men det startede faktisk med at vi for over 12 år siden kørte sammen ud på hjemmeservice opgaver. Hér tog vi os hver især af specifikke opgaver vi var gode til, og ja... du kan tro at vi ofte lavede lidt ekstra når der var tid til det. Vi var højt elsket af ældre mennesker fordi vi også tog os ekstra tid til en lille snak :)

Jo jo... det var måske noget at skrive under privat... for hvem vil ikke gerne lige have pudset vinduer el. lign. hvis der er tid til overs ;-)

Takker for din granskning af siden og håber jeg snart får lidt tid til at ændre på de sager der er blevet beskrevet i denne tråd.

Venligst

Sue

P.S.

Jeg forstår godt din frygt for det du har set i dokumentar programmer med skjulte kameraer osv. Men jeg tror ikke det er noget der sker ofte... men en god ting inden du hyrer er at bede om at se en ren straffe attest og læg mærke til om den er opdateret. Vi har valgt helt automatisk at fremvise en ny og dateret straffe attest til alle nye kunder... der skal være orden på sagerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:55
Hej Sue!

Alt held og lykke herfra.

Vi snakkes.

/Peter

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 09:56
Hej Peter.

Tak for det.

Jeg ringer til dig som aftalt.

Venligst

Sue

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 10:10
Hej

I lyder gode - det er ærgeligt at vi bor så langt fra hinanden

Hilsen Louise E

Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 13:25
Tak Louise...

Vi ville også ønske det samme ;-)

Anyway... nu er tilbuddet smidt ud hér på amino... og selvom du mette synes det var vanvittigt billigt i forvejen, dør vi ikke af at arbejde for mindre i starten :) Det vigtigste er at komme igang. Og lever vi op til vores egne forventninger kan det næppe vare længe før vi får gang i butikken.

Jeg takker lige endnu engang jer alle for jeres super fine indputs.. Jeg har rettet det meste og håber det ser okay ud for potentielle kunder der besøger www.bitton.dk

Kærligst Sue

P.s.

Kim vinker ;)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)