Jeg har siden 1.6.2012 været momsregistreret i mit enkeltmandsvirksomhed, men er først pr 1. december 2012 begyndt at tjene penge i min virksomhed. Min virksomhed skulle egentlig handle med grønøkonomi, men pga. den nye lov som gør det til en dårlig forretning har jeg droppet denne tanke og startet som pædagogisk konsulent i stedet, da jeg er uddannet pædagog :) Jeg er i fuld gang med at bogføre mine udgifter og indtægter, men er i tvivl om, hvordan jeg skal forholde mig til internet og mobil. Det jeg er i tvivl om er hvornår jeg kan bogføre mine udgifter til internet, mobiltelefon og mobilregning fra. kan jeg tillade mig at bogføre internet og mobilregning helt tilbage fra 1. januar 2012, når jeg siden da har arbejdet på at få en virksomhed op at køre ? eller er det først lovligt fra den 1. januar, hvor mit firma blev registreret ? |
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.