I forbindelse med en klagesag over et produkt til få hundrede kroner står jeg med en kunde i Aalborg, der på trods af at han har fået sine penge tilbage fortsætter med at true mig, samt opretter hate sites på nettet og diverseblogs.
Jeg søger en advokat, der er istand til at fremstille et brev med en trussel om en stævning og efterfølgende erstatningssag, hvis kundens aktiviteter fortsætter.
Jeg forestiller mig, at der må findes en yngre jurist/advokat, der meget hurtigt kan sammensætte et sådant brev og sende det på mine vegne.
Jeg har dog behov for et efterfølgende samarbejde, til andre opgaver.
Jeg forsøger rent faktisk at komme med et seriøst indlæg. Er der en dybere mening med at du lige fik mig til at bruge tid på at logge ind og læse dit indlæg?
Jeg forsøger rent faktisk at komme med et seriøst indlæg. Er der en dybere mening med at du lige fik mig til at bruge tid på at logge ind og læse dit indlæg?
Beklager, men jeg kan anbefale at benytte Focus Advokaterne i Odense, at have en god Advokat som samarbejds partner er alle pengene værd i det lange løb. Tror det kan være farligt at spare for meget netop på dette område.