Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg vise billeder af produkter på min affiliateside?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Roladen:

Carsten Kvist:

Roladen:

Hvis webshoppen har godkendt dig og din side som affiliate partner, og du har billeder af deres produkter, har de jo sagt ok til det du laver og så kan jeg ikke rigtig se der er noget problem.

På hvilken baggrund drager du den konklusion sådan helt generelt?

Jeg mener at det er indforstået at hvis man har fået tilladelse til linke og deeplinke og samt anvende deres produktfeeds - som jo består af produktbilleder og tekst, så må man også benytte deres billeder. Hvis de giver dig besked om at fjerne billederne fra din side, skal du selvfølgelig gøre det.

Spørg altid først! Inden jeg begyndte at bruge billeder til min side, sendte jeg en mail ud til samtlige anoncørere jeg havde ansøgt hos og fået accept fra, og spurgte om jeg måtte anvende deres billeder. Jeg skrev formålet, hvordan de blev brugt osv. Jeg fik svar fra enkelte, accept fra alle bortset fra én. De tillod ikke deres billeder brugt på side med sexlegetøj. Altså kan man sagtens risikere et afslag! Så spørg altid inden man hapser billeder. Ellers kan man risikere at få tilsendt en grim regning.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 25. Dec 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:17

Jonas:

Roladen:

Carsten Kvist:

Roladen:

Hvis webshoppen har godkendt dig og din side som affiliate partner, og du har billeder af deres produkter, har de jo sagt ok til det du laver og så kan jeg ikke rigtig se der er noget problem.

På hvilken baggrund drager du den konklusion sådan helt generelt?

Jeg mener at det er indforstået at hvis man har fået tilladelse til linke og deeplinke og samt anvende deres produktfeeds - som jo består af produktbilleder og tekst, så må man også benytte deres billeder. Hvis de giver dig besked om at fjerne billederne fra din side, skal du selvfølgelig gøre det.

Spørg altid først! Inden jeg begyndte at bruge billeder til min side, sendte jeg en mail ud til samtlige anoncørere jeg havde ansøgt hos og fået accept fra, og spurgte om jeg måtte anvende deres billeder. Jeg skrev formålet, hvordan de blev brugt osv. Jeg fik svar fra enkelte, accept fra alle bortset fra én. De tillod ikke deres billeder brugt på side med sexlegetøj. Altså kan man sagtens risikere et afslag! Så spørg altid inden man hapser billeder. Ellers kan man risikere at få tilsendt en grim regning.

Af nysgerrighed pgl. affiliate der gav dig afslag ville vil heller ikke godkende dig som affiliate partner gennem partner programmet, når der er tale om en erotisk hjemmeside

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 12:42

Roladen:
Af nysgerrighed pgl. affiliate der gav dig afslag ville vil heller ikke godkende dig som affiliate partner gennem partner programmet, når der er tale om en erotisk hjemmeside? 

Jo, det gik fint nok. Det var en lingeri forhandler, men de var ikke glade for at deres lingeri blev vist sammen med sexlegetøj. Så de må leve med at jeg kun anvender de reklame banners de har sat til rådiged, og så er det dét.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 13:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ser på mange affiliate sider at man viser billeder af produkter, bla. på rawgirls.dk hvor der så er lavet et link med teksken "se tilbuddet her". Jeg tænker bare at der har man jo næsten ikke kunne lave noget indhold, inden man bliver godkendt som affiliate.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Skrevet kl. 14:03

Forsikring & Pris:
Jeg ser på mange affiliate sider at man viser billeder af produkter, bla. på rawgirls.dk hvor der så er lavet et link med teksken "se tilbuddet her". Jeg tænker bare at der har man jo næsten ikke kunne lave noget indhold, inden man bliver godkendt som affiliate.

Mange annoncørere har automatisk accept. Nogen har ikke, men jeg har oplevet at blive godkendt med en tom side, af en manuel accept. 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)