Det er heller ikke ment med det skal være forbudt at lave indlæg om ting din webudvikler ved. Men man kan jo lige tage 2 min og tænke over sit spørgsmål. Syntes stadig debatten skal være fri, man bestemmer jo selv hvad man vil læse eller svarer på er heller ikke et problem som sådan men forstår godt tanken. |
Hej med jer alle sammen.
Tusind tak for jeres input, jeg tror simpelthen bare ikke jeg vidste at det var "reglerne" jeg skulle kigge efter, for jeg vidste ærlig talt ikke at det var det, der hed deeplinking:-) Så det var lidt svært at finde rundt i det, jeg er ikke super øvet i det endnu:-)
@Mikkel.... Undskyld, nu ikke for at være grov her, men hvorfor bruger du selv tiden på at skrive et surt indlæg i denne tråd? Du kan da bare lade være og lade det gå forbi. Hvad der er et "dumt" spørgsmål for dig, er måske ikke et dumt spørgsmål for mange af os andre. Du kan se, jeg vidste ikke hvad deeplinking var og det har jeg nu takket være Aminos brugere, fundet ud af.
Vi er alle med til at skabe et åbent forum her, hvor vi deler viden og finder inspiration og hjælp hos hinanden. Desuden kan det være at der sidder andre der læser sådan en tråd og tænker, at det egentlig også var noget de havde tænkt over og kunne bruge.
Personligt synes jeg da det er 10 gange værre, at du føler et behov for at lukke sådan en gang surmuleri ud, du kan bare blande dig helt udenom, tråden er oprettet under debatten "affiliate hjælp & gode råd", lad dog være med at kigge der, for der kommer sandsynligvis mange "dumme" spørgsmål. Du får da travlt hvis du skal sidde og bruge tid på at skrive sure opstød på alle tråde.
Men tusind tak til alle, der hjalp til her. Jeg ønsker jer alle en glædelig jul og rigtig godt nytår:-)