Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktfotos til 20 kr?

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lennart Øster:
Jeg forstår ikke at du henviser til at andre gerne m skrive sådan uden at folk går i selvsving og så føker dig trådt på. Det er jo ikke meningen at nogle skal tale sådan til andre.

Hej Lennart.

Lennart Øster:
Mt budskab med hele tråden er at jeg ønsker at blive dygtigere til at tage billeder generelt. Det kræver øvelser og hvis folk vil hjælpe med det mod at få taget nogle hæderlige billeder til 20-30 kr. med eller uden efterbehandling så kan jeg godt se fornuften for mig selv i det

Enig i tankegangen. Mener stadig det er for billigt.. men lad os lade den ligge.. vi er enige om at være uenig :)

Lennart Øster:
Jeg kunne jo godt lave en flot hjemmeside med flotte billeder som en anden har taget til galleriet. Lyve tykt om hvor dygtig jeg er og så få en kunde her og der, som aldrig vender tilbage (dem finder der vel også en masse af i din branche. Det gør der i hvert fald i min)


Ikke lige noget jeg kan relatere til.. og mener heller ikke jeg har sagt noget i den stil.. men går ud fra det mere bare er et eksempel.

Lennart Øster:
Jeg ville og sikkert også mange andre, have sat pris på en saglig konstruktiv kritik, som først kom senere.

Beklager den først kom senere.
Jeg blev bare ganske chokeret.. Så kom der et udfald.

Lennart Øster:
Jeg forstår ikke at du henviser til at andre gerne m skrive sådan uden at folk går i selvsving og så føker dig trådt på. Det er jo ikke meningen at nogle skal tale sådan til andre.

Nogle er sarte.. andre er ikke.. Så længe der er en mening med galskaben.. som jeg føler vi er nået frem til som tråden har udviklet sig .. Jeg har fået folk til at komme med deres syn på sagen og det er jeg glad for.. om jeg så fik nogle slag på vejen.. det må jeg tage med.

Lennart Øster:
Jeg vil gerne sende dig linket til min side og de første "rigtige" billede rjeg får lavet og så kan du komme med kritik der, hvis du vil :-)

jeg vil da gerne se hvad du er kommet frem til med det nye udstyr. Kom mæ'et

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Møller:
Mikkel Mikjær Christensen:
ps. Nu vi snakker seriøsitet og professionalisme så vil jeg anbefale dig at få sat navn, adresse, postnr, tlf og cvr nummer på din hjemmeside :-)


Faktisk vil jeg gå kontra og sige at sætte den slags på er faktisk ret useriøst i min branche.. ingen fotografer jeg kender og som jeg arbejder med har CVR nummer på deres side..

Jeg skal bruge en fotograf om to timer i Skagen, klarer du ikke lige den? 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Dennis Møller:
Mikkel Mikjær Christensen:
ps. Nu vi snakker seriøsitet og professionalisme så vil jeg anbefale dig at få sat navn, adresse, postnr, tlf og cvr nummer på din hjemmeside :-)


Faktisk vil jeg gå kontra og sige at sætte den slags på er faktisk ret useriøst i min branche.. ingen fotografer jeg kender og som jeg arbejder med har CVR nummer på deres side..

Jeg skal bruge en fotograf om to timer i Skagen, klarer du ikke lige den? 

Den klarer han sikkert nok. Transporten koster 15.000,- kr. - Derudover 20,- kr. pr. billede! Big Smile

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Mikjær Christensen:
Jeg skal bruge en fotograf om to timer i Skagen, klarer du ikke lige den? 


Hertil mener jeg CVR nummer ;) .. adressen og kontaktinfo har du ret i ;)

Jeg kender et par i Aalborg hvis det er ;)

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Tak for dit svar. Jeg vil lige så snart det nye udstyr er kørt ind, meget gerne lige sende dig en PM og så kan du skyde fra hoften.

 

mvh. Lennart

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra Præstø
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 90
Fra  Xcale Group Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

@FrederikF

Tak for dit indspark. Jeg e rhelt enig med dig om som du ser i teksten, eller i hvert fald senere hvor jeg forsøger at udspecificerer mere hvad jeg mener, så er det selve produkt billedet jeg vil tage 20 kr. for.

Herudover kommer der så diverse efterbehandlinger, som fritlægning, retouch, opløsning mv.
Det er klart at det er noget der skal faktureres for udover.

SOm jeg kan se så er Smartclipper.dk en service, som jeg bare burde bruge og slippe for at gøre det selv. På den måde kommer mine kunder jo ikke til at betale ret meget for efter behandling.

Der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken selv :-) så du hører  nok fra mig en dag i fremtiden.

Hele denne process og egentlig grunden til tråden er at jeg gerne vil lære mere om "korrekt" fotografering, uden at tage en uddannelse. Altså autodidakt indlæring. Hvor professionelle fototager tager væsentlig mere end jeg vil gøre, så tillader jeg mig blot at give kunderne et alternativ. Hvis de ka leve med den lidt dårligere kvalitet i selve billedet så får de det til gengæld billigt. Jeg lærer en masse og med tiden vil mine prise så hæves til det niviea mine kompentencer er nået til.

At jeg så samtidig er en drevet forretningmand og sagtens kan se en skilling i fremtiden på denne her front er så noget helt andet :-)

Men nej jeg tror du har ret i at det ikke er sjovt at være i den branche. Tror så det gælder faktisk nok alle pt. og noget vi har været gode til hos os er at omstille os gennem denne her krise og tage nye metoder i brug for at fortsætte væksten. Det er samme metodik jeg nu vil bruge her.

Jeg ønsker jo ikke at underbyde nogen og mener heller ikke at det er det jeg gør, så længe vi er ærlige om hvad det er vi får i sidste ende.
Jeg kan jo ikke holdes ansvarlig for at nogen synes at franskbrød fra bageren IKKE er ligeså godt som "Bake Off" på frost ?

Håber julen har været god ved dig og ser frem til et nyt år :-)

 

Jeg driver til dagligt webshoppen filato.dk hvor vi sælger garn online samt i vores butik i Præstø.

Fra København S
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 411
Fra  Dennis Møller Photography Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Lennart Øster:
Jeg kan jo ikke holdes ansvarlig for at nogen synes at franskbrød fra bageren IKKE er ligeså godt som "Bake Off" på frost


Det er simpelthen så irriterende et udsagn.. men hvad der er ENDNU mere irriterende er at du til dels har ret.

Det kunne være at man skulle begynde at holde kurser i produktfotografering til dem som gerne ville gøre det selv..
Nu vi snakker segmentering og business..

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 01:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Lennart Øster:
Tak for dit svar. Jeg vil lige så snart det nye udstyr er kørt ind, meget gerne lige sende dig en PM og så kan du skyde fra hoften.

Dem vil vi da alle gerne se - så send et link når du har noget pralWink

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)