Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ændring af siden - Dårlig placering i Google?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

der er lige tabt et links og din links profil er meget svag , der er meget få links mod din hjemme side  tjek her  husk vær logget ind som bruger man ser en del som gratis bruger , desuden er der tabt  de sidste 5 år 10.679 links der er sikkert kommet fra forskellige sider fodnoter med mere  

ved en site søgning google er der 600 sider man kan klikke frem ad på , der er 11.600 sider på din side så der er en del ens undersider på din side få lavet dem alle mere unikke klik her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SEOTrainee:
nu vil jeg ikke mene Google straffer folk

Ja, det er også en mulighed at sitet nu ikke klarer sig så godt igennem algoritmen, hvilket ikke nødvendigvis er en straf, det har du fuldstændigt ret i. - men det er ikke helt korrekt omkring straffe og Google. Der eksisterer både en manuel straf (Google webspam team) og en algoritmisk. Så jo Google "straffer" websites, der ikke overholder deres kvalitets retningslinjer, både algoritmisk og manuelt.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:46

Hej Mikael.

Når du siger klikke frem er det til side 60 ikke? Prøvede et par andre sites de går også kun til side 60. På stort set alle kategori sider er der skrevet en kort tekst i bunden (før min tid) jeg mener dog ikke de er helt optimale.

Se eksempelvis denne: http://www.bygmaonline.dk/shop/cement-145s.html

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:51

Vi må se om det retter sig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mcpm:
Vi fik tidligere en masse links fra www.bygma.dk, hvor der omkring starten af november blev sat no follow på så om det kan have nogen betydning ved jeg ikke.

Hvorfor har I sat nofollow på linkene fra firmasiden til shoppen? Det virker da helt bagvendt.

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 23:53

Jonas Jørgensen:

SEOTrainee:
nu vil jeg ikke mene Google straffer folk

Der eksisterer både en manuel straf (Google webspam team) og en algoritmisk. Så jo Google "straffer" websites, der ikke overholder deres kvalitets retningslinjer, både algoritmisk og manuelt.

Hvis det virkelig er en straf må sitet fjernes helt fra indekseringen vil jeg mene?  ellers er det bare en menneskelig tilpasning/justering fordi siden ikke overholder retningslinjer - folk opfatter det naturligvis negativt fordi siden ranker dårligere og tror det er deraf det føles som en straf :) 

3D maskintegninger til produktion

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:02

mcpm:

Hej Mikael.

Når du siger klikke frem er det til side 60 ikke? Prøvede et par andre sites de går også kun til side 60. På stort set alle kategori sider er der skrevet en kort tekst i bunden (før min tid) jeg mener dog ikke de er helt optimale.

Se eksempelvis denne: http://www.bygmaonline.dk/shop/cement-145s.html

kan se der er sket lidt siden sidste lavet en site  søgning bt.dk med mere plejer går videre til over siden 100 nu ,så der er måske ikke et problem der 

måske dine konkurrenter måske laver lidt og dit ene links tabt gør lidt , da din links er svag, du må ud og være mere aktiv vil jeg mene som en af tingene du skal gøre

få sat igen dofollow links på hele hjemmeside - webshoppen det betyder også rigtigt meget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:05

Så tror i det er en straf eller bare tilfældigheder som retter sig op efterhånden som vi får mere indhold og links.

Fra Trekroner
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 67
Fra  3D Skrevet kl. 00:07

mcpm:

Så tror i det er en straf eller bare tilfældigheder som retter sig op efterhånden som vi får mere indhold og links.

hvis du kun er faldet 1-5 pladser på 1.000 ord lyder det i mine ører ikke som en straf men en justering, det kan meget vel være din ændring i topmenu!

3D maskintegninger til produktion

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 00:18

mcpm:
Så tror i det er en straf eller bare tilfældigheder som retter sig op efterhånden som vi får mere indhold og links

Jeg tror bestemt ikke det er en straf og vil tro det retter sig. Muligvis er det pga alle de nofollow links - så vil sitet ikke rette sig.

Mere omkring straf

Nej, et site bliver ikke nødvendigvis fjernet fra søgeresultaterne. Det får ofte en straf på 1 måned (eller mere), hvor det ranker dårligere på udvalgte søgeord.
Det er meget tydeligt at se - pludselig ranker et site 50 pladser lavere på et bestemt søgeord.

Straffen ophæves efter en periode, hvor enten algoritmen eller Google webspam teamet drøner sitet igennem igen og ser om, der skal straffes igen.

Da Google omkring d. 24 april ændrede på måden de behandler links på, røge mange sites fra 1 pladsen til 800 pladsen på udvalgte søgeord, men de forsvandt ikke. ( I den forbindelse siger Google selv, at der er tale om en algoritmisk straf, ikke en manuel)

Når et site komplet fjernes, er der ofte tale om en manuel straf - og den kan blive ved med at være der, til man retter op på de ting, der strider mod Googles retningslinjer. ( ikke sjov at få, hvis man ikke forstår hvad man gør forkert)

Idet omhandlende site kun er faldet en smule, vil jeg derfor ikke tro der er tale om en straf, men andre ting som f.eks. nofollow på en stor portion links, som udgør den primære backlink profil for sitet.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)