Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket IT-udstyr kan trækkes fra

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Freerun Denmark Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget IT-udstyr må man trække fra?
Computer og telefoni er med, men gælder det også tilbehør som computermus, eksterne harddisks til backup osv.?

Det er som selvstændig og i forbindelse med reglerne for beskatning jeg tænker på her :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:46

Det udstyr som der er behov for at drive din virksomhed.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Køge
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Freerun Denmark Skrevet kl. 11:34

Hvorfor er alting altid så flyvks i den her verden? :P

Hvis man nu afholder workshops i håndbold, vil håndboldtøj og -sko jo være nødvendige, men det kan man vel næppe trække fra, med mindre det er med firmalogo på?

Men backupsystemer er vel ret relevant for virksomheden, så den er vel god nok.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 12:06

Som lykkebjerg skriver, så kan alle udgifter trækkes fra som det kræver at drive din virksomhed, så det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Tag et eksempel, jeg benytter primært servere som jeg lejer mig ind på, en backup server i privaten og så har jeg en bærbar som bruges til at arbejde på. Jeg kan derfor trække udgifter fra for serverleje, min bærbar og tilbehør til den.

Køber jeg en et par ekstra PC'er som jeg bruger andre steder i huset, så kan de IKKE trækkes fra, køber jeg farvet kopipapir til ungerne så kan det ikke trækkes fra.

Men en virksomhed som laver kunstartikler kan feks. godt trække farvet papir fra.

Er du i tvivl så spørg en revisor, så vil han nok spørge lidt ind til hvad det kræves at drive lige netop din virksomhed før han svarer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)