Hvor meget IT-udstyr må man trække fra? Det er som selvstændig og i forbindelse med reglerne for beskatning jeg tænker på her :) |
Det udstyr som der er behov for at drive din virksomhed.
Hvor meget IT-udstyr må man trække fra? Det er som selvstændig og i forbindelse med reglerne for beskatning jeg tænker på her :) |
Hvorfor er alting altid så flyvks i den her verden? :P |
Som lykkebjerg skriver, så kan alle udgifter trækkes fra som det kræver at drive din virksomhed, så det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Tag et eksempel, jeg benytter primært servere som jeg lejer mig ind på, en backup server i privaten og så har jeg en bærbar som bruges til at arbejde på. Jeg kan derfor trække udgifter fra for serverleje, min bærbar og tilbehør til den. Køber jeg en et par ekstra PC'er som jeg bruger andre steder i huset, så kan de IKKE trækkes fra, køber jeg farvet kopipapir til ungerne så kan det ikke trækkes fra. Men en virksomhed som laver kunstartikler kan feks. godt trække farvet papir fra. Er du i tvivl så spørg en revisor, så vil han nok spørge lidt ind til hvad det kræves at drive lige netop din virksomhed før han svarer. |