Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange webshops findes der i Danmark?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er ved at skrive en foretninsplan og mangler information om, hvor mange webshops, der er i Danmark. Er der nogen af Jer, der ved, hvor jeg kan finde den information?

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 14:27

Undskyld men hvorfor vil du skrive hvor mange webshops der findes i DK i din foretningsplan?
Hvis du selv vil starte en shop er det mere relevant med en konkurrent analyse.

Jeg tror heller ikke du kan finde denne information.
Måske du kan finde antal webshops med Dankort betaling, men hvad med at de butikker som bruger en udenlandsk betalingsservice.
Hertil kan du ligge de udenlandske shops som tilbyder salg i Danmark og som måske endda er dansksproget.

VH Finn

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er jo umuligt at sige. Mit gæt er at der er mellem ret mange og virkelig mange i Danmark.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 14:28

Finn Bennetsen:

Undskyld men hvorfor vil du skrive hvor mange webshops der findes i DK i din foretningsplan?
Hvis du selv vil starte en shop er det mere relevant med en konkurrent analyse.

Jeg tror heller ikke du kan finde denne information.
Måske du kan finde antal webshops med Dankort betaling, men hvad med at de butikker som bruger en udenlandsk betalingsservice.
Hertil kan du ligge de udenlandske shops som tilbyder salg i Danmark og som måske endda er dansksproget.

VH Finn

Hvis forretningsplanen indeholder en form for potentialeanalyse, og leverer en service til danske webshops er det vel meget relevant.

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 14:49

Kristoffer Broholm:
Hvis forretningsplanen indeholder en form for potentialeanalyse, og leverer en service til danske webshops er det vel meget relevant.

Ja, du har ret Smile

Men umuligt at finde ud af.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:24

Der er alt for mange!

Fede malerier en blog om malerier

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:23

rigtige mange for bare scannet skriver at de har over 3000 webshops i følge deres hjemmeside metags

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Sep 12
Indlæg ialt: 113
Fra  Billigstandup.dk Skrevet kl. 16:41

Kristoffer Broholm:
Hvis forretningsplanen indeholder en form for potentialeanalyse, og leverer en service til danske webshops er det vel meget relevant

Det er nemlig lige præcis det. Jeg er ved at skrive en forretningsplan til min virksomhed Gætprisen.dk, som en del af min eksamen i min uddannelse på Handelshøjskolen. Og her er det jo vigtigt at man bruger de mest korrekte tal, man kan finde, men ja det virker som en helt umulig opgave.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:13

Scannet på påstår +3.000 det samme gør DanDomain, så hvis det passer er det de første 6.000. Ud over det kommer et hav af små "gør-det-selv" shops. Mit umiddelbare bud er 10.000-12.000, men det er dælme svært.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 17:41

Hej Tabita

Den bedste tal du kan få er nok hvor mange ehandels-indløsningsaftaler som PBS har oprettet. For en 3-4 års siden, var 10.000. Idag er tallet nok noget højere.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)