Min hjemmeside, JuraMedie.dk, åbner d. 1. januar 2013. I kan se den her (preview, så vær opmærksom på, når I trykker "Forside" kommer I til "under opbygning"-siden).
Inden åbning har jeg brug noget feedback på den for at den kan fremstå så professionel som mulig. Opdager I nogle fejl/mangler, må I endelig skrive. Forslag til forbedringer er også meget velkomne. Også bare generelle meninger, men vær konstruktive.
Indtil videre mangler jeg et ordentligt galleri, så det behøves I ikke nævne.
Egentlig pææænt vellykket :) Men jeg havde nok gjort login-boksen lidt mindre i bredden...? - Det er en mikro-ting, men det ville altså se bedre ud... :)
- Bliv ved, det skal nok blive super!
Vh. Mehmet Aslan
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Kan du ikke uddybe, hvad du mener, der mangler? Hjemmesiden er stort set klar til åbning. Det eneste der rigtigt mangler er et ordentligt galleri.
Mon ikke Ronni har klikket ind på domænet direkte og ser din "under konstruktion" :-)
Jeg synes, at siden umiddelbart virker fornuftig. Kunne godt tænke mig mere grafisk lækkerhed nogle steder, men som troværdigt medie er det fint til segmentet.
Login-boksen virker meget gammeldags - rent grafisk.
Flere af billederne i slideren er i mindre god opløsning.
De grafiske elementer i topbanner og bund kan forbedres betydeligt (du bør ikke være bange for, at bruge farver som står mere i kontrast - eksempelvis er det svært, at bemærke teksten i højre top.)
Fjern w3-valideringen - den er ikke relevant for din målgruppe
Flere af billederne i slideren er i mindre god opløsning.
Billederne er fra annoncørerne (advokatkontorerne), men vil løbende blive skiftet ud. Men godt set.
Jacob:
De grafiske elementer i topbanner og bund kan forbedres betydeligt (du bør ikke være bange for, at bruge farver som står mere i kontrast - eksempelvis er det svært, at bemærke teksten i højre top.)
Okay. jeg har leget lidt med andre banner, som står lidt mere i kontrast. Jeg synes bare hurtigt, det bliver for uprofessionelt. Som fx denne: