Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er din største udfordring som iværksætter?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi på Start Op Magasinet vil gerne høre lidt fra iværksætterne og kommende iværksættere herinde.

Hvis du overvejer at starte op:
Hvad får dig til at afholde dig fra at gå igang nu?
Hvilke barrierer synes du der er for netop dig i din opstart?

Hvis du allerede er startet op:
Hvilke udfordringer har du som iværksætter?

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 18:02

Jeg må sige, at jeg syntes det er alt det papir arbejde og moms og skat. Er man ikke struktureret og har styr på det, kan det gå så galt og tage lysten fra en, til at drive egen virksomhed ;-) 

vh Jimmi

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:21

Interessant Jimmi.
Personligt synes jeg også selv at det er papirarbejdet moms og skat som tager meget af ens tid. 
Det kræver bestemt struktur.

Hilsen
Ronni 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:30

Synes det er et stort problem at man ikke er garanteret løn fra dag et ved f.eks webshops, det kræver at man har et fuldtidsjob ved siden af og man kan først kan skippe jobbet når man er sikret et vist overskud, det gør så at man ikke kan lægge den tid og energi i det som det kræver for at banke den pro op :) 

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:56

Man er jo aldrig garanteret løn som iværksætter og slet ikke i opstarten.
Det gælder uanset branche.
Er det din største udfordring som selvstændig? 

Jeg har selv knoklet røven ud af bukserne og haft alm. job vedsiden af mine start ups da jeg startede.
Det er egentlig en fin idé at starte op på den måde.
Så er du ikke afhængig af en direkte indtægt i virksomheden og kan fokusere på indhold og udvikling af virksomheden. 
Det er min erfaring at mange kommer godt fra start med denne fremgangsmåde fremfor at låne penge til driften.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 19:10

Ronni Larsen:
eg har selv knoklet røven ud af bukserne og haft alm. job vedsiden af mine start ups da jeg startede.
Det er egentlig en fin idé at starte op på den måde.
Så er du ikke afhængig af en direkte indtægt i virksomheden og kan fokusere på indhold og udvikling af virksomheden. 
Det er min erfaring at mange kommer godt fra start med denne fremgangsmåde fremfor at låne penge til driften.

Helt enig, det er med fred i sindet at man starter op :)

Da man startede de første virksomheder op indenfor webshop verdenen, var der meget fokus på det administrative, nu er opmærksomheden mere rettet på at få kunder, da man kan få andre til det administrative og koncentrere sig om andre områder som er alt afgørende for at overleve.

Men den gode ide er vel altid den største udfording? ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 20:14

Jeg er enig i det med papir arbejdet, så besluttede mig meget tidligt for at anderkende at jeg er kreativ og ikke struktureret, og har fundet mig en revisor der har styr på alt. Hun bogfører alle mine bilag, og sender mig en mail når jeg skal indberette moms. Og det er alle pengene værd! 

Hvilket bringer mig til min næste udfordring, som er at få det hele til at hænge sammen økonomisk. Det er svært at være så meget fra dag-til-dag som jeg synes man er i starten. Jeg sælger ovenikøbet ikke et fysisk produkt, men en ydelse, så jeg skal hele tiden tænke kreativt for at  nå ud til min målgruppe, eller udvide den. 

En tredje ting jeg synes var en udfordring var simpelthen at komme igang. Fra ide til handling. At tage sig sammen til at ringe eller skrive til nogen og sige " goddag, jeg er god til at skrive, må jeg gøre det for jer?" Jeg har haft meget stor glæde af at have en mentor, som ind i mellem har ringet mig op og spurgt hvordan det gik, og givet gode råd -også selvom det var råd jeg måske kunne tænke mig til. For det var meget lettere at sælge andres produkter, end når det var mit lille hjertebarn :)

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 20:32

Min udfordring ligger i at bevare det fornødne fokus på min uddannelse. Det går ikke, at jeg daler i karakterer, fordi min "iværksætter-ånd" hiver for meget i mig. Pt. er mit iværksætterprojekt ikke så stort, at det går ud over lektier osv. Derfor prøver jeg at holde en fornuftig balancegang mellem iværksætteri og uddannelse. 

Simon 

10 tekster á 500 ord til 1399,- SPAR 791 kr. Se mere på Billig-Skribent.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:32

moms og skat det er svært især når der ikke kommer nok indtægt , men det er også svært at holde styr på 

man har ikke fast indtægt

man skal finde de korrekte samarbejdes partner man kan ikke klare alt i denne her verden 

penge koster alt i starten men man har bare ikke nok.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ronni Larsen:

Vi på Start Op Magasinet vil gerne høre lidt fra iværksætterne og kommende iværksættere herinde.

Hvis du overvejer at starte op:
Hvad får dig til at afholde dig fra at gå igang nu?
Hvilke barrierer synes du der er for netop dig i din opstart?

Hvis du allerede er startet op:
Hvilke udfordringer har du som iværksætter?

Alt det forbandet Moms og skat som vi skal betale...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)