Jeg er enig i det med papir arbejdet, så besluttede mig meget tidligt for at anderkende at jeg er kreativ og ikke struktureret, og har fundet mig en revisor der har styr på alt. Hun bogfører alle mine bilag, og sender mig en mail når jeg skal indberette moms. Og det er alle pengene værd!
Hvilket bringer mig til min næste udfordring, som er at få det hele til at hænge sammen økonomisk. Det er svært at være så meget fra dag-til-dag som jeg synes man er i starten. Jeg sælger ovenikøbet ikke et fysisk produkt, men en ydelse, så jeg skal hele tiden tænke kreativt for at nå ud til min målgruppe, eller udvide den.
En tredje ting jeg synes var en udfordring var simpelthen at komme igang. Fra ide til handling. At tage sig sammen til at ringe eller skrive til nogen og sige " goddag, jeg er god til at skrive, må jeg gøre det for jer?" Jeg har haft meget stor glæde af at have en mentor, som ind i mellem har ringet mig op og spurgt hvordan det gik, og givet gode råd -også selvom det var råd jeg måske kunne tænke mig til. For det var meget lettere at sælge andres produkter, end når det var mit lille hjertebarn :)