Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde leverandør af knivblade (køkken)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Nu har jeg efterhånden brugt en del timer på at finde en pålidelig, kvalitetsorienteret og miljøbevidst leverandør af knivblade til køkkenknive.

Jeg tænker mest på en japansk leverandør, men jeg er faktisk også åben overfor en dansk/skandinavisk leverandør, og har selv kontaktet 2 af de danske knivbyggere der er til at finde på nettet, men det er jo desværre jagtknive de interesserer sig for. Og de er nok heller ikke helt rustet til at håndtere en "større" produktion. Det er måske 10 - 20 stk. af hver type til at starte med, og så i takt med at interessen og efterspørgslen stiger, stiger produktionskravet selvfølgelig også.

Det skal være eksklusive køkkenknive, så prisen bliver høj, og det samme forventer jeg af kvaliteten. Jeg er åben overfor materialer og formgivning af bladet, da jeg er klar over at mine kompetencer ligger i udformningen og ergonomien af skaftet, og ikke i bladet.

Så hvis der er nogle herinde der kan hjælpe mig, ville det virkeligt skabe ekstra glæde hos mig her i juletiden.

Mvh. Bertil Boisen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41

Jeg regner ikke med at der er nogle herinde der beskæftiger sig med dette.

Men håber derimod lidt på at der er nogle der kender nogle eller bare har lidt bedre søgeever end mig selv.

God jul.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at høre Michael fra Mighty Sharp - om han kan levere knivblade, det tør jeg ikke sige, men han har gode kontakter og er virkelig dygtig til alt med knive.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:18

Mange tak, jeg har nu sendt ham en mail.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 22:12

jeg har tidligere handlet hos Hanghøj knive i Ferritslev, han havde også blade til køkkenknive, men i den billige ende, til gengæld virker han som en der kan skaffe en masse, og som har gode kontakter til folk der producerer knivblade i Danmark. Han kunne måske være interessant at give et kald og høre om han kan hjælpe dig.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 09:37

Hej Bertil

Kunne du være interesseret i keramiske knive? I så fald har jeg en leverandør der laver høj kvalitets keramiske køkkenknive som måske kunne være noget ved?

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25

Jo, det kunne da være meget interessant at udforske, jeg havde tænkt mig at benytte et metal, men lad mig da se.

- Har de en hjemmeside?

Mvh.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 03:06

Det kan du tro Bertil.

Du kan se nogle af deres produkter her http://www.kingfresh.com.cn og prøve at kontakte dem for mere info. Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte mig hvis du får brug for assistance.

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59

Mange tak skal du have!

- Sender dem en mail med det samme.

Assistance indenfor hvilket område kan du tilbyde?

- Jeg kan muligvis godt have brug for en med lidt mere erfaring end mig selv.

Mvh.

Bertil Boisen.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 14:47

Det er jo som bekendt altid svært med langtistance forhold, og især når vi taler om produktion i Kina. Jeg kan tilbyde at stå for den kontakten med fabrikken under prisforhandling, produktudvikling samt QC og arrangere fragt hvis du hellere vil bruge din tid på at sælge produktet og ikke sloges med produktionen og bekymre dig om kvaliteten af dette.

Mvh

Lars Kristensen

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)