Hej Amino, Nu har jeg efterhånden brugt en del timer på at finde en pålidelig, kvalitetsorienteret og miljøbevidst leverandør af knivblade til køkkenknive. Jeg tænker mest på en japansk leverandør, men jeg er faktisk også åben overfor en dansk/skandinavisk leverandør, og har selv kontaktet 2 af de danske knivbyggere der er til at finde på nettet, men det er jo desværre jagtknive de interesserer sig for. Og de er nok heller ikke helt rustet til at håndtere en "større" produktion. Det er måske 10 - 20 stk. af hver type til at starte med, og så i takt med at interessen og efterspørgslen stiger, stiger produktionskravet selvfølgelig også. Det skal være eksklusive køkkenknive, så prisen bliver høj, og det samme forventer jeg af kvaliteten. Jeg er åben overfor materialer og formgivning af bladet, da jeg er klar over at mine kompetencer ligger i udformningen og ergonomien af skaftet, og ikke i bladet. Så hvis der er nogle herinde der kan hjælpe mig, ville det virkeligt skabe ekstra glæde hos mig her i juletiden. Mvh. Bertil Boisen. |
Jeg regner ikke med at der er nogle herinde der beskæftiger sig med dette.
Men håber derimod lidt på at der er nogle der kender nogle eller bare har lidt bedre søgeever end mig selv.
God jul.