Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du husket at LIKE Start Op Magasinet?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael
Personligt generer det heller ikke mig.
Mange spørger om de samme ting herinde og det skal der også være plads til ;-)
Det er jo et forum for iværksættere.

Grunden til min tråd om LIKES til Start Op Magasinets facebook profil er at vi gerne vil have alle iværksættere over hele landet får muligheden for at læse magasinet og dermed få gode råd fra andre iværksættere og få en endnu bedre start.
Alle kender jo en iværksætter i deres netværk.

Kan se der er personer herinde som ikke mener det er en god idé at LIKE magasinet, men håber da at der er nogen som tager godt imod budskabet og vil viderebringe det og LIKE. (Personligt ser jeg det ikke som "spam" men som oplysning og hjælp.

Skriv gerne en hilsen hvis du kommer forbi.

God Jul

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:19

Ronni Larsen:
Jeg mener blot at vi Aminoer skal hjælpe hinanden herinde.

Der er masser af måde at hjælpe hinanden på Ronni. En måde er at like hinanden på facebook, men det bliver voldsom støjende hvis alle gjorte som du gør i denne tråd. Grunden til at du ikke ser det på amino (heldigvis) er at amino har været rigtig gåde til at påpege at det ikke er tilladt at starte disse typer af tråde... de udvikler sig til støj og intet andet.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 18:21

Michael clausen:
Hej,

Mvh.
M
michael Clausen

kan godt lide din variation med store og små bogstaver - Michael clausen/michael Clausen ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Tråden er flere gange anmeldt for "Like jagt".

Og det er den såmænd også.

Men, formålet med kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig", hvor trådstarter er :

Forummet er til selvpromovering, gode tilbud, lagersalg – kort sagt en: markedsplads med erhvervstilbud for iværksættere. Du vil eksempelvis kunne finde tilbud på serviceydelser som SEO-tekster, linkbytte, varepartier, dropshippingaftaler og meget andet.

Det er således tilladt at tilbyde mulighed for at synes om en Facebook side, men vi kan jo opfordre til, at man låser tråden, så den ikke bliver skændet af "Jeg har synes om" + "tak for det" indlæg

For de indlæg vil vi gerne undvære...

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 18:25

Hej Boysen
Nu er der ingen andre som tilbyder et GRATIS iværksættermagasin.
Men synes i tråden støjer for meget og ikke er relevant så dur det jo heller ikke. 
Det har jeg fuld forståelse for. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:27

John Nielsen:

Hej,

Tråden er anmeldt for "Like jagt".

Og det er den såmænd også.

Formålet med kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig", hvor trådstarter er :

Forummet er til selvpromovering, gode tilbud, lagersalg – kort sagt en: markedsplads med erhvervstilbud for iværksættere. Du vil eksempelvis kunne finde tilbud på serviceydelser som SEO-tekster, linkbytte, varepartier, dropshippingaftaler og meget andet.

Det er således tilladt at tilbyde mulighed for at synes om en Facebook side, men vi kan jo opfordre til, at man låser tråden, så den ikke bliver skændet af "Jeg har synes om" + "tak for det" indlæg. 

For de indlæg vil vi gerne undvære...

Amino har da ALTID lukket tråde som disse, også selvom trådstarteren var Amino+?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 18:27

John Nielsen:
Det er således tilladt at tilbyde mulighed for at synes om en Facebook side

Men hvordan er det et godt tilbud John?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:31

De tråde, hvor vi har slettet "Facebook like jagt", har oftest været postet i "Café og Hygge" kategorien.

Poster man som Amino Plus et låst tilbud/promovering, så falder tråden jo hurtigt gennem listen med seneste tilbud.

Det er de mange bumps med "Har synes om" + "Tak for det", der støjer - egentligt mere end tilbuddet/promoveringen.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:31

Boysen:

John Nielsen:
Det er således tilladt at tilbyde mulighed for at synes om en Facebook side

Men hvordan er det et godt tilbud John?

Det er efterhånden en generel trend, at man kan pakke alting ind i gode spørgsmål, tilbud eller lignende - og så styrer man pænt udenom problemet med reklameproblemet. 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:32
ShopBase.dk:

Michael clausen:
Hej,

Mvh.
M
michael Clausen

kan godt lide din variation med store og små bogstaver - Michael clausen/michael Clausen ;)

He he.

Tror lige jeg må indføre noget ISO på mit navn ;)

Mvh.
Michael Clausen

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)