Det er jeg ikke uenig i, men når vi taler "glatte" overflader (hvis det er et ønske fra din side), er det dog min erfaring at disse maskiner ikke lever helt op til ens forventninger. Vi har arbejdet med professionelle printere i 10 år (+500K maskiner) og har brændt fingrende en del gange.
Anyway. Jeg er sikker på at du kan få en masse viden inde på forummet. Smid mig endelig en mail, når du er kommet i hus med en løsning. Jeg glæder mig til at høre hvad du kommer frem til.
Den kan ikke bruges til cover som skal slæges videre og slet ikke med detaljeret farver og evt. tryk på.
Jeg vil mene at du ikke kan bruge printer af extruder typen til at lave cover i.
Jeg har brugt den til flere ting hvor du hurtigt vil have en prototype i hånden og evt. at villig til slibe og spartle og male.
PS. min er til salg til halv pris. jeg sælger den da jeg ikke får den brugt og den har næsten ikke printet - men som sagt Morten du ikke bruge denne til telefon covers
Havde totalt misforstået og troet at da der lå en lignende app på cubify siden så kunne lignende ting selvfølgelig printes på de extruder modeller de selv sælger.
Men det lader vist til at når man laver en case derinde så printer de den på deres printer som så må være af en anden type.
Har bare set videoer hvor extruder modeller printer ret detaljerede figurer så jeg troede at noget lignende kunne lade sig gøre med telefon covers
Hvilke printere mener i kan printe sådan et case/cover ordentligt?