Altså jeg taler om at lave selve programmet hvor folk kan designe iphone cases i og få det til at fungere med vores hjemmeside.
Og er der nogen der ved om jeg umiddelbart kan stjæle ideen eller om det kunne give problemer. Altså kan sådan en ide være patenteret og hvordan finder man ud af det?
Nå ja og skal lige sige at det program jeg linker til vist kun virker ordentligt med google browser eller noget. Det fungerer i hvert fald ikke med min firefox når man uploader billeder. Men det program jeg gerne vil have lavet skulle gerne fungere med alle browsere
Nå det var ikke meget respons på dette. Er der slet ingen programmerer her på Amino? Modtager også gerne svar fra nogen der selv har fået lignende opgaver udført og kan henvise til nogen. God Jul herfra:)
Nå det var ikke meget respons på dette. Er der slet ingen programmerer her på Amino? Modtager også gerne svar fra nogen der selv har fået lignende opgaver udført og kan henvise til nogen. God Jul herfra:)
Mange af de billige 3D-printere er ikke specielt egnede til at fremstille mobil-cases. De er ikke præcise nok og kvaliteten er for dårlig.
Pas på med hvad I indkøber og sørg for at få lavet nogle prøver først.
Hvis I ønsker at lave nogle flotte 3d-overflader med farver på som covers på mobiltelefoner, vil jeg evt. anbefale en printertype fra Roland, som jeg har set hos Ulstrup-Serigrafi. Det er imponerende kvalitet!