@Lundsby Det begynder at ligne noget, det er et fedt koncept til alle dem som gerne vil lave hjemmesider og shops selv. Det eneste jeg synes der mangler er nogle forretningsbetingelser. |
Thomas Frost:Det begynder at ligne noget, det er et fedt koncept til alle dem som gerne vil lave hjemmesider og shops selv.
Mange tak, jeg syntes også det virkeligt er ved at forme sig, men vi mangler stadigt en masse fede templates. Heldigvis ser det ud til at der er mange designere der gerne vil hjælpe. Vi har fundet en model, så brugerne kan få templates gratis, mens designerne stadigt tjener penge på dem.
Pga. at det er gratis indtil man får succes, og at man kan komme selv uden at skulle hyrer professionelle, håber vi at positionerer som den bedste måde at komme i gang med.
Når så brugerne får brug for professionel design hjælp, så vil vi henvise til alle de designere som har lavet templates og andre CloudSprout sites.
Thomas Frost:Det eneste jeg synes der mangler er nogle forretningsbetingelser.
Ligenu har vi meget fokus på at skaffe templates, men på torsdag snakker jeg lige med ham der håndterer den slags hos os, så vi kan få fastlagt de nøjagtige betingelser.