Det er første gang, nogensinde, hvor jeg gør noget lignende. Men der er faktisk en rigtig god grund til det - og det er at jeg tænker på de mennesker der ikke er super nørdede ligesom mig. Alle kan have en svipser, det er jeg helt enig i - men når der tegner sig et mønster, så føler jeg simpelthen at jeg er nødt til at gøre noget. Selvfølgelig skal vi forsøge at hjælpe hinanden - og det forsøger folk da også. Men hvis folk giver dig et godt råd, som du ikke synes om, så forsøger du at argumentere dig ud af det med tomme argumenter og direkte forkerte "fakta". Det er der i mine øjne ingen der kan være tjent med. Hvis du skulle bygge et hus til dig og din familie og du havde valgt en bygherre som fortalte om sig selv med store armbevægelser - og det var lykkedes ham at overbevise dig om at det ville være det rigtige valg. Ville du så ikke sætte pris på, hvis du blev oplyst at de 2 tidligere familier der valgte denne bygherre endte med et hus som braste sammen om ørerne på dem efter 3 måneder? Prøv blot at svare ja eller nej på det spørgsmål uden at komme med en søforklaring. |
Karsten, jeg syntes ikke et SSL certifikat er 80 kr. værd medmindre jeg begynder at have kreditkortoplysninger i min database så ser jeg ingen grund til det.
Det er ikke kun et økonomisk fravalg.
Ja der er meget lavvande og sådan vil det være sålænge jeg kører disse kampagner, så er det mine private midler der betaler andres hosting.
Linuxwebhotel.dk lukker ikke.
Du har ingen garanti overhovedet, så det er nok en god ide ikke at tage imod tilbuddet hvis du gerne vil have det.
Jamen husk nu at folk har altid fået det år jeg har lovet, de har faktisk fået den tid det kørte hos mig + et år der hvor de flyttede hen.
Yanet.dk kørte faktisk i over 10 år, men konceptet var noget andet, priserne var højere, produktet var anderledes.
Det har taget lidt tilvænning og jeg har med zxnet tilbudt hosting af flere domæner på samme webhotel, det kunne ikke hænge sammen med de priser.
Idag kan du kun have et domæne pr. webhotel, det sikrer mig en indtægt for alle de domæner der er på serverne selvom priserne er lave så er det faktisk en ok indtjening der kan komme ud af det.
Skulle jeg lukke linuxwebhotel.dk ned også, så vil jeg lade det køre i mindst et år, det kan jeg dog garantere.
Det er lidt sjovt at man sidder her og skriver i et forum som skulle hjælpe iværksættere og bliver tvunget til at tale om hvordan man vil lukke den virksomhed man er igang med at starte.