Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS webhotel

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

linuxwebhotel:

Det skuffer mig sgu lidt at man her på amino skal mindes om ens fiaskoer, jeg troede det var et sted man kunne hjælpe hinanden.

Jeg kunne aldrig finde på at finde ting frem fra andre ihvertsætteres fortid og hænge dem ud på nettet.

Husk at de fleste iværksættere har nogle fiaskoer bag sig før de får success.

Det skuffer mig super meget at man antyder at jeg lader mine kunder i stikken, driften af det jeg tilbyder kører super stabilt og der er ingen der bliver snydt her....

Sådanne diskussioner her plejer som regel altid at ende med at tråden bliver så aktiv at der er en masse som tegner sig for et års gratis webhotel og det er egenlig også målet, så tak for det.

Men prøv dog i stedet at hjælpe andre amino'er i stedet for at hænge dem ud...

Det er første gang, nogensinde, hvor jeg gør noget lignende. Men der er faktisk en rigtig god grund til det - og det er at jeg tænker på de mennesker der ikke er super nørdede ligesom mig. Alle kan have en svipser, det er jeg helt enig i - men når der tegner sig et mønster, så føler jeg simpelthen at jeg er nødt til at gøre noget. 

Selvfølgelig skal vi forsøge at hjælpe hinanden - og det forsøger folk da også. Men hvis folk giver dig et godt råd, som du ikke synes om, så forsøger du at argumentere dig ud af det med tomme argumenter og direkte forkerte "fakta". Det er der i mine øjne ingen der kan være tjent med. 

Hvis du skulle bygge et hus til dig og din familie og du havde valgt en bygherre som fortalte om sig selv med store armbevægelser - og det var lykkedes ham at overbevise dig om at det ville være det rigtige valg.  Ville du så ikke sætte pris på, hvis du blev oplyst at de 2 tidligere familier der valgte denne bygherre endte med et hus som braste sammen om ørerne på dem efter 3 måneder? Prøv blot at svare ja eller nej på det spørgsmål uden at komme med en søforklaring.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Indlæg ialt: 103
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 14:19

Karsten, jeg syntes ikke et SSL certifikat er 80 kr. værd medmindre jeg begynder at have kreditkortoplysninger i min database så ser jeg ingen grund til det.

Det er ikke kun et økonomisk fravalg.

Ja der er meget lavvande og sådan vil det være sålænge jeg kører disse kampagner, så er det mine private midler der betaler andres hosting.

Linuxwebhotel.dk lukker ikke.

Du har ingen garanti overhovedet, så det er nok en god ide ikke at tage imod tilbuddet hvis du gerne vil have det.

Jamen husk nu at folk har altid fået det år jeg har lovet, de har faktisk fået den tid det kørte hos mig + et år der hvor de flyttede hen.

Yanet.dk kørte faktisk i over 10 år, men konceptet var noget andet, priserne var højere, produktet var anderledes.

Det har taget lidt tilvænning og jeg har med zxnet tilbudt hosting af flere domæner på samme webhotel, det kunne ikke hænge sammen med de priser.

Idag kan du kun have et domæne pr. webhotel, det sikrer mig en indtægt for alle de domæner der er på serverne selvom priserne er lave så er det faktisk en ok indtjening der kan komme ud af det.

Skulle jeg lukke linuxwebhotel.dk ned også, så vil jeg lade det køre i mindst et år, det kan jeg dog garantere.

Det er lidt sjovt at man sidder her og skriver i et forum som skulle hjælpe iværksættere og bliver tvunget til at tale om hvordan man vil lukke den virksomhed man er igang med at starte.

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 14:23

linuxwebhotel:
Karsten, jeg syntes ikke et SSL certifikat er 80 kr. værd medmindre jeg begynder at have kreditkortoplysninger i min database så ser jeg ingen grund til det.

Hvorfor modsiger du dig selv, Peter? 

Du har tidligere selv, ganske rigtigt, skrevet at SSL ikke sikrer de data der ligger eller sikkerheden i loginsystemet. Det er kun transporten der bliver krypteret. Derfor har SSL heller ingen indvirken på de data du har liggende i din database, men kun transporten af dem.

linuxwebhotel:

Ja der er meget lavvande og sådan vil det være sålænge jeg kører disse kampagner, så er det mine private midler der betaler andres hosting.

Lad være med, at tage offermentalitet! Det er et valg DU har foretaget og der er absolut ingen der tvinger dig. 

linuxwebhotel:
Du har ingen garanti overhovedet, så det er nok en god ide ikke at tage imod tilbuddet hvis du gerne vil have det.

Den lader jeg stå alene, den behøves vist ingen yderligere uddybning.

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 14:27

Frands:

linuxwebhotel:

Det skuffer mig sgu lidt at man her på amino skal mindes om ens fiaskoer, jeg troede det var et sted man kunne hjælpe hinanden.

Jeg kunne aldrig finde på at finde ting frem fra andre ihvertsætteres fortid og hænge dem ud på nettet.

Husk at de fleste iværksættere har nogle fiaskoer bag sig før de får success.

Det skuffer mig super meget at man antyder at jeg lader mine kunder i stikken, driften af det jeg tilbyder kører super stabilt og der er ingen der bliver snydt her....

Sådanne diskussioner her plejer som regel altid at ende med at tråden bliver så aktiv at der er en masse som tegner sig for et års gratis webhotel og det er egenlig også målet, så tak for det.

Men prøv dog i stedet at hjælpe andre amino'er i stedet for at hænge dem ud...

Det er første gang, nogensinde, hvor jeg gør noget lignende. Men der er faktisk en rigtig god grund til det - og det er at jeg tænker på de mennesker der ikke er super nørdede ligesom mig. Alle kan have en svipser, det er jeg helt enig i - men når der tegner sig et mønster, så føler jeg simpelthen at jeg er nødt til at gøre noget. 

Selvfølgelig skal vi forsøge at hjælpe hinanden - og det forsøger folk da også. Men hvis folk giver dig et godt råd, som du ikke synes om, så forsøger du at argumentere dig ud af det med tomme argumenter og direkte forkerte "fakta". Det er der i mine øjne ingen der kan være tjent med. 

Hvis du skulle bygge et hus til dig og din familie og du havde valgt en bygherre som fortalte om sig selv med store armbevægelser - og det var lykkedes ham at overbevise dig om at det ville være det rigtige valg.  Ville du så ikke sætte pris på, hvis du blev oplyst at de 2 tidligere familier der valgte denne bygherre endte med et hus som braste sammen om ørerne på dem efter 3 måneder? Prøv blot at svare ja eller nej på det spørgsmål uden at komme med en søforklaring.

Det vil jeg gerne svare på.

Jo jeg ville værdsætte den information.

Men jeg ville blive overrasket hvis det var en anden virksomhedsejer i som deltager i samme forum for opstartsvirksomheder som prøvede at advare min kunde, det er direkte usmageligt.

Jeg vil dog ikke skjule noget, så det er helt ok, men jeg undrer mig meget.

Forkerte fakta ved jeg nu ikke om jeg kommer med, men jeg har erfaring med at sådanne diskussioner altid ender i en masse ordbøvl.

Fakta er dog at det er besværligt at sniffe netværk for de fleste, dem der kan gider sgu ikke at sidde på en cafe og sniffe andres trafik, skulle der være en så er det højest usandsynligt at han lige netop sidder der når du er igang med at logge på dit webhotel.

Jeg syntes denneher diskussion er lidt langt fra mit emne om at jeg tilbyder folk et gratis webhotel og du skuffer mig i den grad med dit forsøg på at hænge mig ud.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 14:30

Frands, jeg vil helst ikke kommentere alt, det orker jeg ikke.

Eneste ting jeg føler mig som offer for, det er en gang svineri fra din side på et forum hvor jeg havde forventet lidt hjælp.

Det skuffer mig virkelig og det sårer mig at der antydes at jeg har snydt folk for noget, for det har jeg aldrig gjort.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 14:40

Frands:

linuxwebhotel:

Hvorfor modsiger du dig selv, Peter? 

Du har tidligere selv, ganske rigtigt, skrevet at SSL ikke sikrer de data der ligger eller sikkerheden i loginsystemet. Det er kun transporten der bliver krypteret. Derfor har SSL heller ingen indvirken på de data du har liggende i din database, men kun transporten af dem.

Det er for at sikre transporten af kreditkort nummeret til min database når brugeren taster det ind.

Jeg syntes ikke jeg modsiger mig selv, jeg ville helt sikkert bruge SSL hvis jeg har sådanne ting liggende også fordi jeg tror det er et lovkrav, men mest for at sikre at enhver tvivl om transport af disse data ind til min database er sikret.

Jeg har valgt at benytte Paypal så der ligger ingen kreditkort info hos mig, de ligger sikkert hos Paypal og de data bliver ikke transporteret gennem mit system, men sker SSL krypteret mellem kunde og Paypal

Jeg vil lade dig få det sidste ord og slutte her.

God Jul og tak for de mange bestillinger idag....håber i kan leve med den ringe sikkehed og garantier Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Peter, når du så samtidig har oprettet en ny bruger her på amino, i stedet for at forsætte med din gamle(http://www.amino.dk/members/pvnilsson/default.aspx), så virker det på mig som om der er noget du prøver at skjule.

Når du iøvrigt starter og lukker mere eller mindre samme koncept gang på gang, mener jeg det er rimeligt at stille spørgsmål til om dit tilbud er holdbart.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 14:55

Det er en ny bruger fordi jeg fulgte et råd om at tage et brugernavn som havde noget med min virksomhed at gøre, der er ikke andet i det.

Det er ikke helt det samme, men det er tæt på samme priser.

Det er muligt at mit tilbud ikke er holdbart, det må tiden vise, men det betyder ikke at jeg forsøger at snyde nogle som der antydes.

Det er fordi jeg er stædig at jeg bliver ved og fordi jeg tror på at det nok skal lykkedes, det er muligt jeg er for tykhovedet til at fatte at det ikke kan gå, men er det ikke sådan de fleste iværksættere er?, eller ihvertfald en stor del af os.

I skuffer mig virkelig, det er en af de ting som trækker ned her på amino, men det er ikke aminos skyld at der findes sådanne brugere, så jeg bliver hængende alligevel, der er mange hjælpsomme sjæle her og jeg vil også gerne hjælpe andre.

Men tak fordi i forsøger at ødelægge det for mig ved at gøre andre opmærsomme på mine fiaskoer, i kan ligesågodt linke direkte til det.

Det syntes jeg er grimt.

Fra .
Tilmeldt 20. Dec 12
Fra  linuxwebhotel.dk Skrevet kl. 15:04

Lucas - Hosting4Real:

Køb et SSL, det hjælper dine kunder med at følge sig sikker, og spar problemet senere hen, hvis du faktisk fik sniffet en masse passwords ;) Det hjælper dig i sidste ende.

Hvis du ikke har råd til at ligge 100kr f.eks - så næste gang du køber en pizza eller en burger - så tænk over det, om den pizza er bedre, end dine 'kunders' sikkerhed.

Assumptions is the mother of fuckups - du har en assumption om at der intet går galt, men en dag vil der ske et eller andet, hvilket kan ende i en fiasko.

Måske du har ret, men det undrer mig at en konkurrent vil nedgøre sig selv til at kritisere en andens tråd med et godt tilbud....det virker lidt desperat, det kunne jeg aldrig finde på.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 15:08

linuxwebhotel:

Måske du har ret, men det undrer mig at en konkurrent vil nedgøre sig selv til at kritisere en andens tråd med et godt tilbud....det virker lidt desperat, det kunne jeg aldrig finde på.

Vi er ikke konkurrenter, da vores services ikke kan sammenlignes :)

Og jeg kritisere dig ikke, jeg hjælper dig, og nedgøre dig på ingen måde, jeg vejleder dig bare om at få et SSL, i sidste ende - skal vi jo hjælpe hinanden. Men jeg undskylder da meget! Hav en dejlig jul! Og jeg håber du får success

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)