Hej Aminoer! Sørg nu for at have en god juleferie - og endnu vigtigere: Skab et 2013, der gi'r genlyd! |
Hej Thomas
Jeg tænker om du kun lever af din bog?Og nu coaching?
Glædelig jul jul også til dig
Hej Aminoer! Sørg nu for at have en god juleferie - og endnu vigtigere: Skab et 2013, der gi'r genlyd! |
Hej Thomas Jeg tænker om du kun lever af din bog?Og nu coaching? Glædelig jul jul også til dig |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Nej - som nævnt i videoen driver vi virksomheder i både Danmark og USA, så der kommer af og til en lille skilling fra dem også :-) Og også glædelig jul til dig. |
jeg håber også du får en god julefrie og et nyt år 2013 der skaber genlyd og alle amino.dk bruger får et godt nyt år 2013 der skaber genlyd og en god julefrie jeg glæder også til juleferien der skal trænes hårdt op til dm i pole dans mon ikke det kommer til at give lidt genlyd |
Dejligt at se det kører for dig - tak for din fine julehilsen, det er god motivation når man ser hvor godt du klarer det :) God jul vh Thomas |
Watches inspired by fighter jets
Hej Thomas. Hav selv en god juleferie. Jeg holder ferie fra imorgen eftermiddag og frem til d. 3 januar sammen med familien. Det er dejligt at arbejde på en teknisk skole. |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253